عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه

دو شماره دیگر از مجله بوم­شناسی گیاهان زراعی دانشگاه آزاد اسلامی میانه منتشر شد

خبرگزاری آنا: شماره­ های جدید ۵۵ و ۵۴ مجله علمی و پژوهشی بوم ­شناسی گیاهان زراعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در قالب شماره تابستان ۱۳۹۷ و  پاییز ۱۳۹۷منتشر شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میانه، دکتر رضا وجدی مدیر پژوهشی واحد میانه اظهار کرد:  این فصلنامه از سال ۱۳۸۴در زمینه نشر مقالات علمی و پژوهشی با موضوع تخصصی کشاورزی فعالیت می ­کند.

وی افزود: در این شماره­ ها نویسندگانی از دانشگاه­ های شهید چمران اهواز، شاهد تهران، دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای ایرانشهر، میانه، تبریز، دزفول، همچنین موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور، موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور، موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر استان لرستان، جهاد کشاورزی شهرستان پلدختر، موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر استان خوزستان وموسسه تحقیقات جنگل­ ها و مراتع تهران مقالاتی را در زمینه مسایل بوم­شناختی گیاهان زراعی و دارویی نگارش و این مقالات پس از طی مراحل داوری، به صورت الکترونیکی و چاپی انتشار یافت.

مدیر پژوهشی واحد میانه با اشاره به رتبه ­بندی این مجله بیان کرد: این مجله در رتبه ­بندی شهریور ماه ۱۳۹۷ سامانه ارزیابی مجلات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، حائز بالاترین رتبه ( A ) با ۸۷ از ۱۰۰ امتیاز شده و نیز با موفقیت در پایگاه­ های داخلی نظیر بانک اطلاعات نشریات کشور و پایگاه علمی جهاد دانشگاهی و نیز در پایگاه های خارجی شامل CABi ، Google Scholar ، Agris ، Mendeley ، J-Gate و Science Indexing Services نمایه شده است. همچنین این نشریه در پایگاه های اطلاعاتی ESCI ( ISI سابق) در حال ارزیابی می ­باشد.

وجدی خاطر نشان کرد: علاقه ­مندان می ­توانند به وب­ سایت این مجله به آدرس http://www.agroecojournal.com مراجعه و ضمن دسترسی به متن کامل مقالات، از اهداف، زمینه­ های فعالیت، نحوه ارسال مقاله، پایگاه­ های اطلاعاتی نمایه شده و سایر اطلاعات مجله مطلع شوند.