عمومی | دانشگاه مازندران

اولین جلسه هماهنگی تدوین دستورالعمل اجرایی نظام پیشنهادها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، اولین جلسه هماهنگی تدوین دستورالعمل اجرایی نظام پیشنهادها، روز ۲شنبه   ۲۴ /۱۰ /۹۷ با حضور اعضای کمیته در دفتر معاونت اداری و مالی برگزار شد.
براساس این گزارش، غلامعلی قنبرپور مدیر بودجه، تشکیلات و برنامه ریزی دانشگاه و دبیر کمیته نظام پیشنهادها در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه در خصوص اهمیت این جلسه گفت: نظام پیشنهادها با هدف فراهم آوردن زمینه بهره مندی نظام مند از مشارکت سرمایه های انسانی و توانمندی تمامی ذی نفعان، اهدافی از جمله بهبود فرآیندها، رفع مشکلات، درآمدزایی، کاهش هزینه ها، افزایش میزان خلاقیت و ابتکار، ایجاد هم افزایی و انگیزه، شناسایی فرصت های بهبود مستمر و ایجاد زمینه مدیریت مشارکتی و ارتقای سطح فعالیت های دانشگاه را دنبال می نماید.
قنبرپور افزود: نظام مدیریت مشارکتی، نظام همکاری فکری و عملی کلیه ارکان دانشگاه اعم از دانشجویان، اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی با سطوح مختلف مدیریتی می باشد. در این نظام، کلیه ذی نفعان به صورت داوطلبانه ضمن برخورداری از ثمرات مادی و معنوی درباره روش های حل مسایل و ارتقای بهره وری، فعالانه اندیشیده و حاصل آن را در قالب پیشنهاد به کمیته نظام پیشنهادها ارایه می کنند. از این مسیر، یک نظام همفکری و هم اندیشی برای رسیدن به اهداف وجود دارد و مدیریت دانشگاه می تواند با بهره گیری از گنجینه غنی طرح ها، اندیشه‌ها و راه حل ها، برای نیل به اهداف دانشگاه گام بردارد.
یادآور می شود: در اولین نشست کمیته نظام پیشنهادها، درخصوص پیش نویس دستورالعمل اجرایی نظام پیشنهادها تبادل نظر گردید و دستورالعمل اجرایی تصویب شد. نحوه ارسال پیشنهادها متعاقبا توسط دبیرخانه نظام پیشنهادها اطلاع رسانی خواهد شد.


تصاویر بیشتر


روابط عمومی دانشگاه مازندران
امور رسانه های گروهی