عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری مراسم گرامیداشت میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار در بیمارستان رازی

مراسم روز پرستار، سه‌شنبه ۲۵ دی‌ماه ۹۷ با حضور دکتر ربابه عابدینی رئیس بیمارستان، دکتر هادی مخترع مدیر، مریم محمدی مدیر پرستاری، پزشکان و جمعی از کادر پرستاری وکارکنان در آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد.
دکتر عابدینی ضمن تبریک ولادت بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب تنها پرستار بازماندگان و مرهم بخش آسیب دیدگان واقعه کربلا نبودند بلکه پرستار و حافظ کل نهضت عاشورا و مایه ماندگاری آرمان های والای حضرت سیدالشهدا علیه السلام هستند.
وی افزود: پرستاران عزیز ما هم در زمینه پرستاری و دلجویی از بیماران از ایشان الگو می گیرند و هم در زمینه پاسداری از اهداف کلان نظام سلامت مانند ایشان پیشرو و الگوی سایرین هستند و من امیدوارم همچون گذشته برای رسیدن به اهداف استراتژیک بیمارستان ستونی استوار و پشتیبانی قوی برای همه باشند.
دکتر عابدینی در پایان، همکاری کادر پرستاری با تیم اجرایی و تیم پزشکی و حمایت و مراقبت از بیماران را مایه افتخار و قدردانی دانست و از همه کادر اعم از منشی‌ها، بهیارها، کمک بهیارها تشکر و قدردانی کرد.
در ادامه مراسم، کلیپ تهیه‌شده از تصاویر کادر پرستاری همراه با نماهنگ پخش شد و هدایایی نیز به قید قرعه به کارکنان کادر پرستاری اهدا شد.