عمومی | دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صورت گرفت؛ تجلیل از پرستاران نمونه مراکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس وقلب بوشهر / گزارش تصویری

به گزارش روابط عمومی مرکزآموزشی درمانی شهدای خلیج فارس؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستارگفت: اجر و ثواب حرفه سخت پرستاری که بیشترین نقش را در بهبود بیماران به عهده دارند بسیار بالاست وکسی جز خداوند متعال نمی‌تواند از آنان قدردانی کند.
دکتر سعید کشمیری از همسران کادر پرستاری که با وجود همه سختی و مشقت کار در همه حال با صبر و حوصله یاریگر پرستاران هستند نیز تقدیر کرد.
سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس و قلب نیز در این مراسم با تجلیل از زحمات قشر پرستار اظهار داشت: پرستاران زحمتکش‌ترین افراد در یک تیم پزشکی هستند و در نجات جان بیماران سهم بسزایی دارند.
دکتر عاطفه اسفندیاری عنوان کرد: برخی اقدامات حمایتی در رفع مسایل و مشکلات پرستاران انجام شده و امید است که حمایت‌های بیشتری از سوی دانشگاه علوم پزشکی در این زمینه صورت گیرد.
در این مراسم همچنین تکریم و معارفه مدیر خدمات پرستاری مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس و قلب نیز صورت گرفت و دکتر اسفندیاری از زحمات فرزانه عبدالله‌زاده‌فردشیراز تقدیر و ابلاغ مدیر خدمات پرستاری جدید بیمارستان شهدای خلیج فارس را به زهرا حیدری سروستانی و مدیر خدمات پرستاری جدید مرکز آموزشی درمانی قلب را به آذر دادآئین اعطا کرد.
مراسم بزرگداشت روز پرستار با تجلیل از پرستاران نمونه با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی، معاونین دانشگاه، سرپرست بیمارستان، مدیران، مسئولین بخش‌ها و پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس و قلب در سالن شهید آوینی بوشهر برگزار شد.
در پایان مراسم لوح تقدیر و هدایایی از طرف سرپرست بیمارستان شهدای خلیج فارس و قلب به پرستاران نمونه در این مراکز اهدا شد .
انتهای پیام/ ر.ک۴۰۷۰