عمومی | دانشگاه صنعتی همدان

نشست صمیمی اعضاء هیات علمی با ریاست دانشگاه صنعتی همدان

در جلسه ای با حضور هیات رئیسه دانشگاه صنعتی همدان، اعضاء هیات علمی دانشگاه به بیان نظرات، طرح مشکلات از جمله دغدغه های صنفی و رفاهی پرداختند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، ریئس دانشگاه صنعتی همدان به همراه هیات رئیسه دانشگاه درجلسه ای صمیمی با حضور اعضاء هیات علمی پرداختند.

در این جلسه رئیس نمایندگی نهاد دانشگاه، دبیر هیات اجرایی جذب، مدیر امور مالی و مدیر امور اداری نیز حضور داشتند، اعضاء هیات علمی هرکدام بصورت جداگانه به طرح مشکلات مختلف از جمله دغدغه های صنفی و رفاهی پرداختند و در ادامه معاون اداری و مالی دانشگاه و دبیر هیات اجرایی جذب به سوالات ایشان پاسخ دادند.

دکتر نیلی، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اساتید و مدیران دانشگاه در طی ترم تحصیلی گذشته اظهار امیدواری کرد تا بخشی از دغدغه های همکاران در آینده نزدیک حل شود  و از همکاران درخواست نمود تا با ارائه پیشنهادات سازنده خود دانشگاه را در حل مشکلات یاری نمایند.

رئیس دانشگاه صنعتی همدان در ادامه گفت : سال گذشته کل اوراق تخصیص یافته به دانشگاه مطابق قانون هزینه گردید و این اقدام حاصل هوشمندی و توان مدیریتی معاوتا اداری و مالی دانشگاه دانست که با اقدام به موقع و تشخیص نیازها توانست بخشی از تجهیزات ساختمان فرشچیان را تهیه نماید.

دکتر نیلی از همه اعضاء هیات علمی درخواست نمود تا با وحدت و همدلی دانشگاه را به رتبه های مطلوب در رده بندی دانشگاه ها برسانند و تحقق این مهم را با حضور اساتید جوان و با انگیزه  قطعی دانست.