عمومی | دانشگاه فرهنگیان

خیرین مدرسه ساز، نقش مربی گری در جامعه دارند

رمضان نیری مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی صبح امروز، در جلسه با رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی گفت: خیرین مدرسه ساز نقش مربی گری در جامعه دارند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، مدیر امور پردیس های خراسان رضوی، در دیدار با رییس مجمع خیرین مدرسه ساز و اعضای این مجمع با تقدیر و تشکر از زحمات عالمانه و دلسوزانه خیرین و گرامی داشت یاد تمام نیک اندیشان مجمع خیرین استان، گفت: کار خیر تبدیل سرمایه دنیوی به اخروی است و خیرین مدرسه ساز بهترین تجار هستند.

نیری در بخشی از سخنان خود ضمن معرفی مجموعه های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، ضرورت توجه ویژه به پردیس شهید هاشمی نژاد و نیاز ورود خیرین در امر ساخت و ساز را خواستار شد و پیشنهاد تاسیس مجمع خیرین دانشگاه را در این جلسه مطرح کرد.

غلامعلی رافتی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی نیز در این دیدار، گفت: باید دلائل عدم ورود مجمع خیرین به دانشگاه بررسی شود و ضرورت دارد در این زمینه اقدامات خاص صورت پذیرد.

همچنین حجت الاسلام میرزایی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خراسان رضوی، گفت: عمل صالح، به منزله خوبترین کارها و اجر آن بی نهایت است و خیرین جز بهترین افراد در بحث عمل صالح هستند.