عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان

بازدید سرزده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از پنج واحد استان های گیلان و مازندران

دکتر طهرانچی در سفر یک روزه خود به استان‌های گیلان و مازندران از ۵ واحد دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر یک روزه خود از واحدهای رشت، آستان اشرفیه، لاهیجان، رامسر و تنکابن بازدید کرد.

دکتر طهرانچی در ابتدای سفر به استان های گیلان و مازندران، با حضور در یادمان شهدای گمنام واحد رشت، با قرائت فاتحه و اهدای گل، به مقام شامخ شهدای گمنام دفاع مقدس ادای احترام کرد.

دیدار و گفت‌‎وگو با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت و حضور در جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، از برنامه های سفر دکتر طهرانچی به استان گیلان بود.

همچنین رئیس دانشگاه آزاداسلامی در واحد آستانه اشرفیه حضور یافت و ضمن بازدید از روند برگزاری امتحانات پایان ترم این واحد، با جمعی از دانشجویان دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپس با حضور سرزده در واحد لاهیجان از بخش‌های مختلف و مرکز تحقیقات ICT این واحد دانشگاهی بازدید کرد و از نزدیک با جمعی از دانشجویان حاضر در این واحد و رئیس، معاونان، مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای لاهیجان، رودسر و لنگرود و مرکز سیاهکل،دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر طهرانچی در ادامه به صورت سرزده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر حضور یافت و پس از ادای احترام به قهرمانان دفاع مقدس، از بخش‌های مختلف آموزشی، اداری، آزمایشگاهی و کارگاهی این واحد بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های واحد رامسر قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بازدید سرزده خود، به مجتمع رفاهی واحد اراک در شهرستان رامسر رفت و از بخش‌های خوابگاهی و سوئیت‌های اقامتی این مجتمع بازدید کرد.

وی در این بازدید بر ارائه خدمات رفاهی مطلوب و در شان کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز رفاهی این دانشگاه تاکید کرد.

مقصد بعدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفر روز گذشته به استان مازندران، حضور در واحد تنکابن و دیدار و گفت‌وگو با رئیس، مدیران، اعضای هیات علمی و کارکنان این واحد دانشگاهی بود که حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید.

انتهای پیام/