عمومی | دانشگاه فنی و حرفه ای

برگزاری اولین جلسه راهبردی نرم افزار آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای در سال تحصیلی ۹۸-۹۷

اولین جلسه راهبردی نرم‌افزار آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با حضور مشاور رئیس دانشگاه در امور آموزشی، معاون پژوهشی و مدیرعامل شرکت مدار گسترش (سیستم ناد) روز دوشنبه ۲۴ دی از ساعت ۷:۴۵ لغایت ۱۱در سالن جلسات معاونت آموزشی برگزار شد.

در ابتدا آقایان دکتر کیانی و دکتر زنگنه ضمن ارائه مطالبی در خصوص مشکلات و معضلات موجود در فرآیند انتخاب واحد و سیستم آموزش، بر ضرورت همکاری و مشارکت بیشتر دانشگاه با شرکت مدار گسترش تاکید نموده و همچنین اعلام کردند دانشگاه ضمن حمایت و همکاری همه جانبه برای رفع مشکلات، با احدی نیز عقد اخوت نبسته است.

سپس آقای مهندس رهنمافر مدیر عامل، خانم مهندس به آیین مدیر واحد ناد و خانم بهره مند کارشناس مربوطه از شرکت مدار گسترش، در مورد سابقه شرکت و استقرار سیستم ناد از سال ۹۳ در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و حل مشکلات در طول این ۴ سال مطالبی را بیان نمودند.

در ادامه آقایان ناطقی راد مدیرکل خدمات آموزشی، دکتر اردستانی مدیرکل فناوری اطلاعات، مهندس عادلی نیا رئیس مرکز آموزش‌های آزاد، سلطانی نسب معاون دفتر خدمات آموزشی و مهندس طالبی معاون دفتر فناوری اطلاعات در ارتباط با مشکلات عدیده­ ای که در سیستم ناد وجود داشته مباحثی را مطرح نمودند.

در انتهای جلسه موارد ذیل به تصویب رسیده و مقرر گردید:

  • - تا زمان انتخاب واحد ۹۷۲ حداقل هفته‌ای دو جلسه تشکیل و در آن چگونگی رفع مشکلات بررسی شود.

  • - جهت انتخاب واحد ۹۷۲ سیستم تیکتینگ برای دانشجویان و همکاران آموزش فعال شود و به‌صورت آنلاین مشکلات رصد و پاسخ داده شود.

  • - مشکلات امنیتی سیستم شناسایی و جهت رفع آن‌ها سریعاً اقدام صورت گیرد.

  • - کارگاه‌های آموزشی در ارتباط با فرایندهای سیستم ناد، برای همکاران مستقر در مراکز دانشگاه فنی و حرفه‌ای، با قوت قبل برگزار گردد.

  • - مشکلات اتصال به سامانه‌های بانکی مجدداً بررسی و در جهت رفع آن اقدام عاجل صورت پذیرد.

  • - در جلسات آتی، فردی از معاونت مالی و اداری دانشگاه، جهت بررسی مسائل مالی و هزینه­ بر در جلسه حضورداشته باشد.