عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

رئیس دانشگاه شهیدباهنر کرمان تاکید کرد:ضرورت نظارت دقیق بر روند برگزاری...

دکتر محمد علی طاهر رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان، روز دوشنبه ۲۴دیماه ۹۷، در بازدید از سالن امتحانات افضلی، بر افزایش کیفیت آموزش و برنامه ریزی و منظم برای برگزاری امتحانات تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهیدباهنر کرمان، در بازدید از سالن امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷، که رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه نیز حضور داشتند .

دکتر طاهر ضمن اعلام رضایت از روند برگزاری امتحانات گفت: برگزاری منظم امتحانات براساس مقررات یکی از برنامه های مهم علمی در دانشگاه ها است که با برنامه ریزی دقیق و منظم علاوه بر ارتقاء سطح علمی و عملی دانشگاه بایستی در راستای افزایش توانایی دانشجویان نیز تلاش های زیادی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: با نزدیک شدن به زمان امتحانات، دانشجویان در تلاشند که بهترین شیوه‌ها و روش‌ها را برای فراگیری مواد درسی، یاد بگیرند.

دکتر طاهر گفت: یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت بعضی افراد، اضطراب و استرسی است که هنگام امتحانات تمام بدن و روح دانشجو را فرا می‌گیرد و کارایی و عملکرد خود را تحت تاثیر قرار می‌دهد.