عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

برگزاری کارگاه یادگیری به روش حل مسئله در دانشکده پزشکی

کارگاه یادگیری به روش حل مسئله  با حضور دکتر جلیل میان استاد دانشگاه منچستر، معاون آموزشی، سرپرست دانشکده پزشکی، اعضای هیئت علمی این دانشکده و جمعی از مسئولان، شنبه ۲۲/۱۰/۹۷ در دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، در  این نشست معاون آموزشی دانشگاه و مدیران دانشکده با دکتر  جلیل میان پیرامون همکاری های مشترک، تبادل دانشجو در مقاطع  مختلف و  کاربرد PBL ، ساختار و ویژگی PBL و طراحی مسئله بحث و تبادل نظر کردند.

مدیر امور بین الملل  دانشکده پزشکی، نیز در این نشست خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، توسعه آموزش در سطح دانشگاه و اساتید و ارائه روش های جدید آموزش است.

دکتر غزاله مشکدانیان اظهار داشت: آموزش از راه مشارکت دانشجو در فعالیت های عملی همیشه مورد توجه بوده است و این گونه یادگیری بر اساس تجربه، همواره ارزشمند است و این روش فرصتی فراهم می آورد تا دانشجویان اهداف آموزشی را پیگیری نموده، سوال طرح کنند و در مورد چگونه یافتن پاسخ، به تبادل نظر پرداخته و مسئله را حل کنند.

این گزارش حاکیست: در ادامه دکتر جلیل میان به همراه معاون آموزشی دانشگاه، سرپرست و معاونین دانشکده پزشکی کاشان از ساختمان آموزشی دکتر فرقانی، تجهیزات و امکانات آموزشی بازدید کرد.

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم، از دکتر جلیل میان به پاس حضور در دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر شد.