عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم

پزشک و پرستار از یک خانواده هستند/نباید برخی با ایجاد ذهنیت میان پزشک و پرستار فاصله ایجاد کنند






رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه پزشک و پرستار از یک خانواده هستند گفت: این را نه تنها با زبان، بلکه با عمق جان باور داریم و معتقدیم که مشکلات جامعه سلامت را باید در درون خانواده خود حل کنیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه در همایش تجلیل از پرستاران استان قم که به همت دانشگاه علوم پزشکی قم و با حضور استاندار برگزار شد گفت: همواره قدردان خدمات ارزشمند پرستاران بوده ایم و معتقدیم که جایگاه این عزیزان باید حفظ شود و در این راستا گام برداشته ایم.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری همواره تاکید دارند که بیمار و خانواده وی وقتی به بیمارستان مراجعه می کنند، فقط باید دغدغه بیماری را داشته باشند و پزشک و پرستار و اصحاب سلامت در این امر می توانند موثر بوده و با خدمات رسانی خود، در این مسیر گام بردارند.

دکتر ایرانی خواه با بیان اینکه پزشک و پرستار از یک خانواده هستند گفت: این را نه تنها با زبان، بلکه با عمق جان باور داریم و معتقدیم که مشکلات جامعه سلامت را باید در درون خانواده خود حل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره با اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: این طرح نقدها و نواقصی نیز داشت اما با همه این نقدها توانست بسیاری از مشکلات مردم را برطرف کرده و کرامت را به بیمار بدهد.

دکتر ایرانی خواه گفت: متاسفانه نقدهای به دور از انصاف و غیرکارشناسانه به طرح تحول نظام سلامت شد اما بر کسی پوشیده نیست که این طرح به چه میزان توانست انقلاب در عرصه سلامت ایجاد کند و اگر هم نقد کارشناسی بر این طرح وجود دارد، بهترین منتقد خانواده سلامت هستند که مجریان طرح به شمار می روند.

انتهای پیام/