عمومی | دانشگاه کردستان

رئیس بسیج اساتید دانشگاه کردستان: دانشگاه کردستان میتواند مهد اندیش‌کده فرهنگ و هنر انتخاب شود

رئیس بسیج اساتید دانشگاه کردستان گفت: اگر استان کردستان به عنوان پایلوت اندیشکده فرهنگ و هنر انتخاب و به دیگر استان‌ها معرفی شود و دانشگاه کردستان به عنوان مهد این اندیشکده مورد تمرکز قرار گیرد قطعا موفقیت حاصل می‌شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، مهدی حاتمی در ادامه این مراسم بیان کرد: در راستای توسعه استان ارتباط دانشگاه و مردم  و اهمیت به ویژگی‌های بارز استان باید مورد توجه اساتید و نخبگان قرار گیرد.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه در حوزه هنر و فرهنگ، خام فروشی معادن و بخش کشاورزی استان کردستان باید توجه ویژه شود افزود: ضرورت دارد تفاهم نامه‌ای میان بسیج اساتید و دانشگاه‌ شکل گیرد تا اندیش‌کده‌هایی به وجود آید ودر حوزه های عنوان شده اساتید راه حل علمی ارائه دهند.
وی با ارایه پیش‌نهادی ادامه داد: اگر استان کردستان به عنوان پایلوت اندیشکده فرهنگ و هنر انتخاب و به دیگر استان‌ها معرفی شود و دانشگاه کردستان به عنوان مهد این اندیشکده مورد تمرکز قرار گیرد قطعا موفقیت حاصل می‌شود.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه کردستان با بیان اینکه متاسفانه تکیه‌گاه‌های ما مغفول مانده است، گفت: اگر مباحث مذهبی به طور دقیق در استان مورد توجه قرار گیرد می‌تواند آثار فرهنگی خوبی را به دنبال داشته باشد.
در حاشیه این مراسم از اساتید نخبه بسیجی،  اساتید مسئله یاب و ارائه راه حل در استان کردستان تجلیل شد.
در ادامه رئیس بسیج اساتید استان کردستان اظهار کرد: اساتید بسیجی استان  مجرب‌ترین، متعهدترین و عالم‌ترین اساتید سطح استان هستند.
علی شکری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اعلام کرد:  کردستان مهد فرهنگ و هنر و  سرزمین مجاهدت‌های خاموش است.