عمومی | سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران

همایش ملی ساختمان پایدار و انرژی، روزهای پایانی هفته در اصفهان

همایش ملی ساختمان پایدار و انرژی با حمایت و مساعدت شورای مرکزی سازمان، روزهای ۲۶ و ۲۷ دیماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.
مهندس عسکری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و میزبان همایش در گفتگو با روابط عمومی شورای مرکزی هدف از برگزاری این گردهمایی را پرداختن به موضوع پایداری در عرصه های گوناگون اعلام کرد و افزود:امروزه پایداری نه به عنوان یک انتخاب که به عنوان یک ضرورت حیاتی مطرح است.به گفته وی بر اساس آمارهای موجودبخش عمده انرژی کشور در ساختمان مصرف می شود و دستیابی به ساختمان پایدار می تواند یکی از گامهای مهم به سوی توسعه باشد.
مهندس عسکری با اشاره به دعوت از مقامات ارشد وزارت راه و شهرسازی و کشور و رئیس و اعضای شورای مرکزی و روسای سازمانهای استان ها برای حضور در این همایش افزود: این گردهمایی با این ترکیب و در این سطح می تواند زمینه ساز و مطلعی برای اتخاذ تدابیر اساسی در جهت صرفه جویی در انرژی بر مبنای مقررات ملی ساختمان قلمداد شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان به عنوان دبیرخانه علمی همایش، از ارائه گواهی ارتقاء پایه دوره آموزشی ۱۶ ساعته برای شرکت کنندگان در همایش خبر داد.
برگزاری نمایشگاه بهره وری آب و انرژی در صنعت ساختمان و حمل و نقل از دیگر برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در پایان همین هفته است.