عمومی | دانشگاه تهران

اولین استارتاپ ویکند مطالعه و آموزش الکترونیکی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پارک علم و فناوری ، در روز اول این استارتاپ شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را مطرح کردند، که حدود ۱۰ تا ۱۲ ایده انتخاب و۱۰ تیم بر‌اساس این ایده‌ها تشکیل شد. هم‌چنین برگزاری بحث‌های مشاوره‌ای و کارگاه‌های آموزشی از برنامه‌هایی بود که در این سه روز برای تیم‌ها در نظر گرفته شد.

در روز آخر این مراسم نمایندگان تیم‌ها با دفاع از طرح‌های خود در حضور داوران و سرمایه‌گذاران به رقابت پرداختند و در نهایت تیم با بیمار مقام اول، تیم قلک مقام دوم، تیم‌های شادلرن. make it و answer net مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران درباره برگزاری این استارتاپ گفت: «هدف ما از برگزاری این استارتاپ ویکند این است که بتوانیم از سه تیم اول برگزیده این استارتاپ در پارک علم و فناوری تهران حمایت کنیم».

وی خاطر نشان کرد: «ما در تلاش هستیم که به این سه تیم در پارک علم و فناوری تهران، فضا یا میز کار ارائه و حمایت‌های خود را ادامه دهیم و به آنها کمک کنیم که بتوانند تیم اصلی خود را تشکیل دهند تا یک هسته کارآفرین ایجاد شود و در این حوزه برای خود یک کسب و کار ایجاد کنند».