عمومی | دانشگاه گنبد کاووس

دیدار نماینده محترم مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با رئیس و مسئولین دانشگاه گنبدکاووس

در ابتدای این دیدار که در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه و با حضور مهندس قرجه طیار ، نماینده محترم  مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، مهندس طعنه گنبدی، شهردار محترم شهرستان و مسئولین دانشگاه برگزار شد، دکتر طهماسبی رییس دانشگاه گنبدکاووس، ضمن خیرمقدم به میهمانان، گزارشی از روند پیشرفت‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف ارائه کرد. و به بیان برخی تنگناهای موجود در زمینه تامین اعتبار و بودجه در روند تکمیل پروژه های عمرانی و تجهیزات لازم برای آزمایشگاهها پرداخت.
ایشان ادامه داد: بهره‌گیری از توان و ظرفیت کمیسیون اقتصادی مجلس به واسطه حضور مهندس طیار نماینده محترم مردم شریف شهرستان در این کمیسیون، فرصتی مغتنم برای رفع مشکلات بودجه ای شهرستان و دانشگاه است.

مهندس قرجه طیار نماینده مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت‌های صورت گرفته و تقدیر از مسئولین دانشگاه وعده داد پیگیری لازم در خصوص تامین اعتبار مورد نیاز دانشگاه انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت ویژه از دانشگاه گنبدکاووس اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور باید در خصوص تامین اعتبار دانشگاه در بخش های مختلف (عمرانی، پژوهشی، فرهنگی و...) تدبیر کند و به طور قطع در این خصوص پیگیری خاص را انجام خواهیم داد.
وی ادامه داد:  در مورد پروژه‌های عمرانی نیمه تمام دانشگاه که یکی از موضوعات بسیار مهم است ، انشاءالله در هفته های آتی جلسه‌ای را با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در راستای کمک به تکمیل این پروژه‌ها در محل دانشگاه برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است در این دیدار که مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون آموزشی و پژوهشی، معاون اداری و مالی، معاون  دانشجویی و فرهنگی و برخی دیگر از مدیران دانشگاه  نیز حضور داشتند گفتگو در خصوص تشکیل پژوهشکده مناطق خشک و نیمه خشک در دانشگاه،  رفع کمبودهای امکانات و تجهیزات مورد نیاز و ... از جمله محورهای  مورد بحث در حضور نماینده محترم مجلس بود.