عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

سفیران سیمرغ دانشگاه علوم پزشکی تهران در دهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، اولین جلسه هم اندیشی سفیران فرهنگی دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ با "شعار سالم زیستن، هنر است" با حضور فرزاد سلطانپور کارشناس ارشد فرهنگی، محمد عنبری نماینده دبیران کانون های دانشجویی و سفیران فرهنگی و هنری سیمرغ روز شنبه ۲۲ دی ۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن مطالعات فرهنگی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای جلسه سلطانپور گزارشی در رابطه با سابقه جشنواره تاکنون ارائه و بعد از آن عنبری دبیر کل سفیران دانشجویی سیمرغ، سفیران حیطه های جشنواره را معرفی و به تقسیم وظایف آنها پرداخت.
اسامی سفیران دانشگاه براساس حیطه بندی دهمین جشنواره بین المللی سیمرغ به شرح زیر اعلام شد :
سفیر "پویش سیمرغ": علی آقامرادی دانشجوی رشته مدیریت خدماتی بهداشتی ودرمانی
سفیران حیطه "فیلم": کسری حاتم پور دانشجوی رشته پزشکی و علی ابدالی دانشجوی رشته پرستاری
سفیر حیطه "تئاتر": علی بهاری دانشجوی رشته پرستاری
سفیر حیطه "موسیقی": الهام کفایتی دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی
سفیر حیطه "ادبی": سجاد رفیعی دانشجوی رشته پرستاری
سفیر حیطه "هنرهای تجسمی": ساناز طالبی دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی
همچنین در حیطه های "مجری گری" علی پروهان دانشجوی رشته پرستاری و "گرافیک" پدرام سلیمی دانشجوی رشته مدیریت خدماتی و بهداشتی و درمانی بعنوان سفیران زیر مجموعه های حیطه های هنری جشنواره سیمرغ معرفی شدند.
در پایان، سفیران دانشجویی سیمرغ به تبادل نظر پیرامون نحوه ابعاد اطلاع رسانی دهمین جشنواره سیمرغ به دانشجویان دانشگاه پرداختند.
توضیح اینکه، مهلت ارسال آثار به دهمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا یکم اردیبهشت ماه ۹۸ تعیین و علاقه مندان می توانند برای ثبت آثار خود از طریق سامانه دبیرخانه به نشانی www.festivalf.ir اقدام و بعد از آن به دبیرخانه دانشجویی جشنواره به آدرس خیابان قدس، نبش کوچه فردانش، شماره ۲۱، ساختمان معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه، طبقه ششم، مدیریت امور هنری و فوق برنامه مراجعه و یا با شناسه @simorgh_tums در ارتباط باشند.