عمومی | دانشگاه علوم پزشکی مشهد

آموزش کارکنان دولت در زمینه بیماری های غیر واگیر در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد

رییس دبیر خانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی خراسان رضوی، آموزش کارکنان دولت در زمینه بیماری های غیر واگیر را از برنامه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای ارتقاء سلامت جامعه عنوان کرد.

دکتر علی میری در حاشیه نشست آموزشی کارکنان دستگاه های دولتی در زمینه بیماری های غیر واگیر با بیان اینکه برنامه پایش سلامت کارکنان سال گذشته در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان به تصویب رسید اظهار کرد: بر این اساس،در مرحله نخست آزمایش و معاینات دوره ای پزشکی برای کارکنان به اجرا در آمد و در مرحله دوم نیز آموزش کارکنان دولت در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در بخش آموزش نیز به دلیل دسترسی دانشگاه علوم پزشکی به متخصصین، این بخش به عهده دانشگاه گذاشته شد، افزود: در این مرحله ۲۰۰ نفر از کارکنان ادارات دولتی با هدف افزایش آگاهی و توانمند سازی کارکنان در حوزه سلامت در این دوره شرکت کردند.

دکتر میری با بیان اینکه خود مراقبتی از خود و خانواده در دستور کار برنامه آموزشی بیماریهای غیر واگیر دار است،خاطر نشان کرد: برای شرکت در این دوره آموزشی حضور افراد داوطلبانه بوده و در پایان گواهینامه به آنها اهدا خواهد شد و در خصوص بیماری های قلبی عروقی و دیابت نکاتی را به آنها آموزش داده خواهد شد.

{jcomments on}