عمومی | موسسه آموزش عالی امام جواد

انعقاد تفاهم‌نامه اقامت و پذیرایی اعضای هیات علمی و کارمندان بین موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) یزد و هتل پارسیان عالی‌قاپوی اصفهان

در راستای رفاه حال اعضای هیات علمی و کارمندان موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) ، تفاهم‌نامه اقامت و پذیرایی بین این موسسه و هتل ۴ ستاره پارسیان عالی‌قاپوی اصفهان منعقد شد.


به گزارش واحد روابط عمومی و به نقل از آقای مهندس زرگرچی «معاونت فرهنگی-دانشجویی» موسسه، در راستای ارائه تسهیلات رفاهی به اعضای هیات علمی و کارمندان، تفاهم‌نامه اقامت و پذیرایی با هتل ۴ ستاره پارسیان عالی‌قاپو اصفهان در روز چهارشنبه مورخ ۱۹ دی‌‎ماه ۱۳۹۷، منعقد گردید. آقای مهندس زرگرچی افزود به موجب این تفاهم‌نامه، اقامت در هتل مذکور از تاریخ ۹۷/۱۰/۲۲ لغایت ۹۸/۶/۳۱ با ۵۰ درصد تخفیف انجام خواهد شد. وی خاطرنشان کرد متقاضیان می‌بایست ضمن اخذ معرفی‌نامه از موسسه حداقل ۲ هفته قبل از اقامت، رزرو اتاق و اخذ تاییدیه از هتل را انجام دهند. اقامت در اتاق‌های این هتل به صورت شناور به همراه خدمات صبحانه، ناهار و شام می‌باشد.
آقای مهندس زرگرچی ضمن تاکید بر تلاش موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) در خصوص فراهم‌آوری تسهیلات رفاهی برای اعضای هیات علمی و کارمندان، این تفاهم‌نامه را یکی از اقدامات انجام شده در این خصوص دانست و ابراز امیدواری کرد اقدامات موثر دیگری نیز در آینده انجام گیرد.

مشاهده جزئیات تفاهم‌نامه