عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس

دیدار سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس با رئیس دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مهدی چهانبخش در دیدار خود با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اشاره نقش تاثیر گذار دانشگاه درتحقق سند چشم انداز کشور افزود که این دانشگاه با ظرفیت بزرگ خود و نیروی انسانی متخصص و کاردان می تواند با ارائه ساز و کار مناسب و مدل های جدید متناسب با استاندارد های روز دنیا ،شهرداری را درخدمت رسانی بهتر به جامعه یاری کند.

این مسئول تعامل و همکاری دانشگاه با شهرداری در راستای بهبود بخشیدن به برنامه ها و رویکرد اجتماعی این نهاد خواستار شد و اظهار داشت: شهرداری می تواند با مشارکت و بهرمندی ازنکته نظرات ارزنده استادان مجرب دانشگاه در انجام وظایف خود موفق عمل کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه شهرداری در جهت خدمت صادقانه و ایجاد رضایتمندی در بین مردم گفت که این دانشگاه آمادگی دارد تا از ظرفیت های موجود خود در جهت تحقق برنامه ها و سیاست های جامعه به کار گیرد.

مهدی باقری از سوق دادن پایان نامه های دانشجویان در جهت آسیب شناسی وشناسایی نقاط قوت در استان خبر داد و تصریح کرد:دانشگاه باید بتواند با نگاه پژوهش محور و موشکافانه خود بسترساز رشد و توسعه در کشور باشد.

رییس واحد بندرعباس برگزاری کارگاههای آموزشی کوتاه مدت و همچنین ارائه مشاوره به کارکنان دستگاههای اجرایی استان از جمله خدماتی است که در دانشگاه  برقرار است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه این دیدار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس انجام شد.