عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز

پیام تبریک دکتر محمدنژاد ریاست محترم واحد بندرگز به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

بسمه‌تعالی
بی تردید پرستاران اسوه های عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی هستند که در شرایط طاقت فرسای کاری با روحیه ای برگرفته از ویژگی های والای بانوی استقامت و شکیبایی، تلاش می کنند آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند و امید به زندگی را به آنان بازگردانند.
نامگذاری سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) بانوی ایثار واستقامت که جز زیبایی در عرصه گلگون کربلا ندید به نام روز پرستار در تقویم ایران اسلامی نشان از جایگاه ارزشمند این حرفه مقدس و مقام پرستاران گرانقدر می باشد.
لذا پرستاری هنری آمیخته با مراقبت جسم و جان، حرفه ای بی نظیر که فقط نگهبانانی از مرز علائم حیاتی بیمار نیست، بلکه دمیدن روح زندگی در تن رنجور و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار، پرستاری در مان زخم های عیان است و مرهم نهادن بر زخم های پنهان بیماران .
اینجانب فرارسیدن سالروز میلاد فرخنده بانوی عشق و عفاف، اسوه صبر و ایثار و ادب حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت مقام پرستار را به استادان و دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز تبریک عرض نموده و از خداوند بزرگ برایتان آرزوی سلامتی و سرفرازی می‌نمایم.


با سپاس فراوان
دکتر مجید محمدنژاد
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز