عمومی | مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

بازدید رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از مجتمع صنعتی لوله گستر


بازدید رئیس مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین از مجتمع صنعتی لوله گستر

دکتر حیدری به اتفاق جمعی از مدیران از مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین دکتر حیدری رئیس مجتمع به همراه دکتر حاتمی مدیر پژوهش، مهندس مسلمی رئیس گروه ارتباط با صنعت و جمعی از مدیران از مجتمع صنعتی لوله گستر اسفراین بازدید کردند.
طی این بازدید دکتر حیدری از خط تولید تنها تولید کننده لوله های فولادی بدون درز در خاورمیانه دیدن کردند.

پس از بازدید از خط تولید این مجتمع صنعتی جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره مجتمع صنعتی لوله گستر و مدیران مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین برگزار شد.
دکتر حیدری با اشاره به وجود این صنعت مهم در شهرستان افزود: ایجاد ارتباط موثر و کاربردی بین صنعت و دانشگاه می تواند موجب ارتقا کیفیت آموزش و پژوهش در دانشگاه ها و ارتقای کیفیت محصول و کم شدن بهای تمام شده صنایع شود.
وی با ابزار نگرانی از وضعیت صنعت در کشور افزود: شعار سال ۹۶ با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» به عنوان راهبردی مهم از سوی مقام معظم رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد که مسئولین کشور باید سعی کنند در جهت حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال پایدار در کشور خرید محصولات صنعتی داخلی را در اولویت های خود قراردهند و با این کار سدی در مسیر ورود کالای بی کیفیت خارجی بسازند.
در این جلسه همچنین تفاهم نامه های با عنوان تقویت طرح کارورزی( استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاهی به صورت کارورز در صنعت)، طرح انجام فعالیت های آموزشی و پژوهشی مشترک بین دانشگاه و صنعت و همچنین طرح بکارگیری دانشجویان دانشگاه در حین تحصیل در بخشی از واحد های صنعت با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با صنعت و درآمد زایی برای دانشجویان، منعقد شد.


منبع: تعداد بازدید : 10 نوشته شده توسط: روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین

کلمات کلیدی:


بازگشت