عمومی | دانشگاه علوم پزشکی ایران

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران به مناسبت روز پرستار


دکتر جلیل کوهپایه زاده در پیامی روز پرستار را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، به مناسبت فرارسیدن ، ولادت باسعادت بانوی نور و ایثار، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار ، دکتر جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران طی پیامی این روز فرخنده را به جامعه پرستاران تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
سالروز ولادت با سعادت بزرگ بانوی صبر و استقامت و درایت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار فرصت ارزشمندی است برای قدردانی از زحمات شبانه روزی جامعه پرستاری که بحق از ارزنده ترین سرمایه های نظام سلامت بوده و یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره ارایه خدمات سلامت هستند.
حرفه مقدس پرستاری تنها مراقبت از علایم حیاتی بیمار  نیست بلکه؛ دمیدن روح امید و  زندگی است در تن رنجور بیماران، وزش نسیم محبت و جاری کردن زلال امیدواری در جسم خسته آنان است.
پرستار حافظ جان و روح بیمار و التیام بخش زخم های او است.
اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی پرستاران سخت کوش و صبور، فرارسیدن روز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به تمامی تلاشگران این عرصه بخصوص همکاران گرانقدر پرستار خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
ضمن آرزوی سلامت و توفیق روزافزون جهت همه همکاران گرانقدر پرستار امیدوارم همواره در کلیه شئوانات زندگی موفق و پیروز باشید.

دکتر جلیل کوهپایه زاده
سرپرست دانشگاه