عمومی | دانشگاه تهران

جلسه شورای معاونان فرهنگی دانشکده‌ها و پردیس‌های دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در ابتدای این نشست دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران با تاکید بر لزوم هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن آیین‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: «گرامی‌داشت ایام غرورآفرین پیروزی انقلاب وظیفه‌ای است که نباید از آن غفلت کنیم. خصوصاً امسال که چهلمین سالگرد انقلاب را جشن می‌گیریم و با توجه به غوغاهای رسانه‌ای دشمنان کشور و انقلاب، این موضوع حساس‌تر و جدی‌تر شده است».
دکتر سرسنگی انتظار از دانشگاه‌ها را در این زمینه بالا دانست و افزود: «بسیاری از دشمنان ما تلاش می‌کنند دانشگاه را جدای از جامعه و ارزش‌های انقلابی تصویر کنند. در حالی که دانشگاه‌ها در همه مراحل انقلاب یاور این حرکت مردمی و رهبری انقلاب بوده و هستند. مشارکت ما در جشن‌های چهل سالگی انقلاب پاسخی است به تصورات غلط دشمنان و تبلیغاتی که به راه انداخته‌اند».
دکتر سرسنگی همچنین بر لزوم ارتباط نزدیک مسئولان واحدهای دانشگاه با دانشجویان تاکید کرد و افزود: «وظیفه ما در معاونت فرهنگی این است که بستر گفت‌وگو را در دانشگاه ایجاد کنیم. لذا امیدواریم در نیمسال آینده تحصیلی در پردیس‌ها و دانشکده‌ها جلساتی با حضور مدیران ارشد هر واحد برگزار شود و دانشجویان فرصت پیدا کنند از نزدیک با آنان گفت‌وگو کرده و نظرات خود را منتقل کنند».
پیش از سخنان دکتر سرسنگی، دکتر مهدی حسن‌لو، معاون فرهنگی دانشجویی پردیس دانشکده‌های فنی گزارشی را از فعالیت‌های این پردیس در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی ارائه کرد.
همچنین در ادامه این جلسه حاضران دیدگاه‌های خود را در مورد مباحث مختلف فرهنگی و به ویژه در رابطه با جشن‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کردند.