عمومی | دانشگاه فرهنگیان

دکتر خاکی در دوره آموزشی معاونان توسعه منابع و امور دانشجویی/ هماهنگی امور: بهبود مستمر در فرآیندهای دانشگاه جزء اولویت های دانشگاه است

دکترخاکی امروز پنجشنبه در دوره آموزشی معاونان توسعه و منابع و امور دانشجویی/هماهنگی امور در اردوگاه شهید باهنر تهران گفت:رخدادهای مهمی در سال ۹۷ در دانشگاه شکل گرفت.معاون طرح و برنامه و توسعه منابع دانشگاه افزود:افزایش تعداد دانشجو و نیاز به بازنگری در ساختار دانشگاه جزء برنامه هایی است که نیازمند بحث و گفتگو است، مادامی که این اتفاق مورد توجه قرار گیرد می توان با چالش ها به صورت مدیریت شده برخورد کرد.

وی افزود: به جهت حضور پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در دانشگاه مورد توجه ویژه قرار گرفته ایم که از این فرصت باید به نحو شایسته استفاده کنیم.

دکتر خاکی همچنین ادامه داد که باید توجه خاصی به استاندارد سازی منابع انسانی و مدیریتی داشته باشیم.وی توجه به نیاز به تغییرات در ساختار را پس از طی دوره مشخص را از جمله الزامات فرا روی دانشگاه دانست.

معاون طرح و برنامه و توسعه منابع از همکاران خواست که مباحث مطرح شده را به گروه های ذی نفع انتقال دهند و با جلسات مستمر با همکاران به سمت عملکرد مطلوب حرکت کنیم.وی مجاب کردن بدنه دانشگاه را جزء ضروریات حرکت به سمت عملکرد مطلوب دانست.

عضو هیات رییسه دانشگاه بیان داشت:ما به عنوان دستگاه حاکمیتی باید به سمت حسابداری تعهدی پیش برویم. این نیازمند اصلاح روش ها و حرکت به سمت استاندارد سازی در بخش های مرتبط است.

دکتر خاکی یکی از مهمترین تاکیدات مدیریت را فهم ارقام نادیدنی دانست و ادامه داد که این فهم در قالب رضایت مخاطبان، صرفه جویی در زمان،کاهش هزینه های شکست، و استفاده از زبان مشترک و همدلی و شنیدن صدای فرآیند تعریف می شود.

دکتر خاکی  به نقش نیروی انسانی که در واقع سرمایه اصلی در ارتقاء دانشگاه می باشند اشاره کرد و حفظ و نگهداشت آنان را مورد تاکید قرار داد و در این راستا توجه ویژه  به نیروهای قراردادی را خواستار شد.

در ادامه این دوره دکتر دلقندی مشاور اجرایی معاونت طرح و برنامه و توسعه منابع ضمن تبریک ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین سالروز عملیات کربلای پنج توجه به نحوه هزینه کرد و همچنین ارزش منابع انسانی را مورد توجه قرار داد .

دکتر دلقندی جذب نیروی انسانی متخخص و متعهد و حفظ آن را از ضروریات دانشگاه دانست و نگاه برنامه ای را مورد تاکید قرار داد، وی هماهنگی معاونان مالی و اداری را با سایر معاونان در کاهش چالش ها موثر دانست.

مشاور اجرایی معاونت طرح و برنامه و توسعه گزارش دهی و ارتباط با مسئولان استانی را در تقویت دانشگاه مهم دانست. دکتر دلقندی اشراف بر آیین نامه ها و مقررات را ضرورتی غیر قابل انکار برای کاهش هزینه و مراجعات برای دستگاه های اجرایی از جمله دانشگاه فرهنگیان دانست.