عمومی | دانشگاه شهید باهنر کرمان

در سفر قائم مقام وزیر علوم به دانشگاه شهیدباهنر کرمان: پژوهشکده فناوری...

دکتر عبدالرضا باقری قائم مقام وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری، پس از نشست با استادان دانشکده کشاورزی به اتفاق دکتر طاهر رئیس دانشگاه، از دستاوردهای فناورانه کشاورزی دانشگاه شهیدباهنر کرمان، بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر باقری؛ قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دستاوردهای فناورانه کشاورزی دانشگاه از ارقام جدید گیاهی متحمل به کم آبی نظیر زیره، ارزن مرواریدی، گلرنگ و تریتی پایرم پژوهشکده فناوری تولیدات گیاهی بازدید کرد.

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در مصاحبه با صداو سیمای مرکز کرمان اظهار داشت، در زمینه دستیابی به ارقام متحمل به تنش های محیطی قدم‌های بسیار خوبی برداشته شده است و لازم است به صورت ماموریت گرا در این زمینه حرکت نمایند.

دکتر باقری افزود: پیشنهاد می‌شود نظیر این مورد در گروه‌های مختلف دانشگاه، موضوعات اولویت دار و مورد نیاز در قالب ماموریت مورد توجه قرار گیرد و از سوی دانشگاه‌ها در ترفیع استادان استفاده شود
وی خاطر نشان کرد: حتی می توان پیشنهاد کرد ارائه دستاوردهای هدفمند مبتنی بر نیاز جامعه، در آیین نامه ارتقا وزن لازم خود را بیابند.

قائم مقام وزیر علوم در خاتمه گفت: دانشگاهها بایستی پیشنهادی کاربردی خود را در خصوص آیین نامه ارتقا به دبیرخانه ارائه دهند و با مشورت دانشگاه‌ها آیین نامه بازنگری شود.