عمومی | دانشگاه کردستان

در سال تحصیلی ۹۸-۹۹: دانشگاه کردستان به برنامه تبادل دانشجو باFH Joanneum اتریش برای سال تحصیلی آتی دعوت شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کردستان، در این برنامه که تحت حمایت مالی گرنت اتریشی Ernst Mach Grant میباشد، علاوه بر هزینه های سفر رفت و برگشت، مبلغ ماهیانه یک هزار و ۵۰ یورو، برای یک ترم تحصیلی به دانشجویانی که موفق به دریافت گرنت شوند، پرداخت خواهد شد و شروع این برنامه از مهرماه ۱۳۹۸ میباشد.
دانشجویان مقطع کارشناسی با حداقل ۷۰ واحد درسی گذرانده و حداقل معدل ۱۵ و دانشجویان کارشناسی ارشد با حداقل معدل ۱۶ و مسلط به زبان انگلیسی واجد شرایط ثبت نام برای این گرنت تحصیلی میباشند و ضمناً دانشجویان متقاضی بایستی حداقل تا بهمنماه ۱۳۹۸ سنوات تحصیلی مجاز در دانشگاه کردستان داشته باشند.
دانشجویان علاقمند و واجد شرایط میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این برنامه و رشته های مورد نظر به وبسایت روابط بین الملل مراجعه و حداکثر تا تاریخ ۲۴ دیماه از طریق لینک فراهم شده ثبت نام نمایند. درخواستهای ارایه شده در یک کمیته مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت از دانشجویان واجد شرایط مصاحبه حضوری به زبان انگلیسی انجام خواهد شد.
لازم به ذکر است که در فراخوان سال گذشته ۴ دانشجوی دانشگاه کردستان موفق به دریافت این گرنت تحصیلی شدند و برای تحصیل در ترم جاری و ترم آینده اعزام شده اند/خواهند شد.

آدرس خبر در وبسایت روابط بین الملل:
http://international.uok.ac.ir/blog/2019/01/08/student-exchange-with-fh-joanneum-university-austria-for-2019-2020