عمومی | موسسه آموزش عالی مهرالبرز

​​جلسه آشنایی دانشجویان دکتری دانشگاه تهران با مهرالبرز

دانشجویان دکتری دانشگاه تهران روز شنبه ۸ دیماه با حضور استاد گرامی سرکار خانم دکتر نارنجی​​ ثانی​ (عضو هیات علمی دانشگاه تهران) برای آشنایی بیشتر دانشجویان رشته های آموزش عالی و مدیریت آموزشی در درس" کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش عالی" با موسسه آموزش عالی مهرالبرز به عنوان نخستین  دانشگاه الکترونیکیدر محل موسسه برگزار گردید.
ابتدا ضمن خوشامدگویی به دانشجویان فیلم کوتاهی از معرفی مهرالبرز و همچنین معرفی اجمالی از تاریخچه، بخش های مختلف موسسه، معرفی اعضای هیات علمی و هیات امنا و موسس، و مدل آموزشی یادگیری و یاددهی مهرالبرز و... توسط سرکار خانم محمدآبادی مسئول روابط عمومی ارائه شد و سپس مدیر فنی جناب آقای یوسفی در خصوص روش ارائه خدمات آموزشی بر بستر وب و همچنین معرفی خدمات الکترونیکی ارائه شده (اعم از پرتال آموزشی، کلاس مجازی، محتوای نسل شش یادگیری الکترونیکی و...پرداخت.
در ادامه نیز سرکار خانم عالیخانی مدیر محترم اداره آموزش به شیوه ارزشیابی در مهرالبرز و روشهایی دریافت نظرات در بستر الکترونیکی و همچنین مدل اجرایی و تحلیل اطلاعات آن پرداختند.
​در ادامه نیز جناب آقای دکتر عبادی ریاست محترم موسسه به سوالات دانشجویان پاسخ دادند و در انتها از استاد این درس (جناب آقای دکتر کمال خرازی و سرکار خانم دکتر نارنجی ثانی) درخواستند کردند که سوالات ذیل به عنوان پروژه این درس مطرح گردد و نتایج نیز در اختیار مهرالبرز قرار داده شود.

باسلام وتشکر
سوالات مطرح شده نادرست است لطفا به شرح زیراصلاح ودرسایت اعمال گردد :


هدف از این جلسه آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان مقطع دکتری رشته های آموزش عالی و مدیریت آموزشی، با نحوه فعالیت ها و ارائه خدمات آموزشی به صورت کاملا الکترونیکی بود. علاوه بر آن آشنایی مهارتی با مفاهیم و مباحث کاربرد فناورت اطلاعات و ارتباطات و یادگیری الکترونیکی در سازمان به صورت یک نمونه کاملا عینی و عملیاتی برای دانشجوی جهت طراحی, پیاده سازی و استقرار یک محیط مبتنی بر فاوا به صورت کاربردی توضیحاتی داده شد و دانشجویان از تجربه ای عملی و موفق در مهرالبرز به عنوان یک موسسه آموزش عالی الکترونیکی بهره مند شدند.


روابط عمومی مهرالبرز