عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود

شروع اولین دوره مسابقه دومینو دانشجوئی-دانش آموزی در دانشگاه آزاد واحد هشترود با ...










مسابقه بزرگ دومینو با حضور ۲۰ گروه دانشجویی(دانشگاه آزاد و پیام نور ، بسیج دانشجویی ودانش­آموزی (دخترانه وپسرانه ) متوسطه اول ومتوسطه دوم دبیرستان همزمان با هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود برگزار شد .
این مسابقه به مناسبت هفته پژوهش با حضور ریاست محترم دانشگاه آزاد ، ریاست محترم دانشگاه پیام نور ،رئیس محترم اداره آموزش وپرورش ،رئیس محترم اراده ورزش وجوانان و مسئول محترم دفتر امام جمعه محترم شهر ، مدیران محترم مدارس متوسطه اول ودوم شهرستان، اساتید وکارکنان محترم دانشگاه پیام نور وآزاد در این مسابقه حضور داشتند.
دکتر محب علی پور اظهار داشت: هر یک از گروههای شرکت کننده در این مسابقه ی یک روزه دارای پنج عضو هستند که در کنار هم به رقابت می پردازند .
این مسابقه در سه سطح جداگانه؛(گروه اول)دانشجویان از رشته های مختلف تحصیلی ، دانش آموزان دخترانه ­وپسرانه متوسطه اول در (گروه دوم ) ومتوسطه دوم دبیرستانها (گروه سوم) در این مسابقات شرکت داشتند.
وی ادامه داد: این مسابقات با هدف بالا بردن صبر و شکیبایی در قشر جوان، افزایش تمرکز فکری و ایجاد همبستگی در بین گروههای مختلف دانشجویی ودانش آموزشی شهرستان برای اولین بار در این دانشگاه و شهرستان هشترود برگزار می شود .
وی بیان کرد: این مسابقات از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و مهره ها نیز در ساعت ۱۳ ریخته شد .
در مراسم اختتامیه این مسابقات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشترود و پیام نور به همراه میهمانان حاضر درمسابقه به برندگان وتیمها جوایزی اهداء نمودند از حاشیه های جالب این مسابقات حضور چشمگیر دانشجویان و دانش آموزان تلاشهای بی وفقه گروهای شرکت کنند و در بعضی از موارد خراب کاریهای بود که پس از اتمام طرح مشاهده می شود .