عمومی | انجمن تجارت الکترونیک ایران

برگزاری اولین همایش "کارآفرین خود باشید" در مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران با سخنرانی دبیر کل انجمن

در راستای یکی از استراتژی های رئیس GS۱ ایران در خصوص معرفی استانداردهای بین المللی در حوزه تجارت الکترونیکی برای استفاده کسب و کارها و رونق اقتصادی، مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران اولین همایش خود در خصوص کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی را برگزار نمود.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور ارائه راهکارهای بین المللی برای برون رفت از وضعیت ناپایدار کنونی برای همه کسب و کارها می تواند مفید باشد.

مطالبی که در این همایش ارائه گردید ایده های زیادی برای کسب و کارها و کارآفرینان به همراه داشت. مهندس سید حسین پاریاب بر این باور است که جوانان ایرانی می توانند کارآفرین خود باشند و موجبات ایجاد اشتغال و تولید ثروت را فراهم نمایند. او خطاب به جوانان توصیه کرد که نباید از شکست هراسی داشته باشند چرا که حتی شکست از عدم حرکت بهتر است و در رسیدن به مقصود یک گام به جلو است و ان تجربه ای است که برای کارافرین به ارمغان می اورد. وی در ادامه به بزرگترین رویداد بین المللی که مرکز در ابتدای سال ۹۸ برگزار می کند اشاره نمود. این همایش بزرگترین مسابقه استارت آپی جهانی با موضوعات اینترنت اشیا، بلاک چین، بیگ دیتا، شهرهای هوشمند، تجارت الکترونیکی، زنجیره تامین الکترونیکی و راهکارها و استانداردهای جی. اس. ۱ را شامل می شود.

در بخش دیگر از این همایش آقای دکتر افشین گلستان نکاتی در خضوص کارآفرینی و تجربیات خود را به عنوان کارافرین برتر ارائه نمودند. همچنین آقای سهیل شهیدی در خصوص کسب درآمد دلاری و راهکارهای نقد کردن آن و رمز و راز موفقیت خود در کسب و کار به عنوان کارآفرین برتر صحبت کردند.

در ادامه کارشناسان مرکز   سرفصل های اولین دوره  دیجیتال مارکتینگ با استاندارد های GS۱ را برای شرکت کنندگان معرفی کردند و آقای مهندس حسینی در خصوص کمکی که استانداردهای جهانی به کسب و کارهای الکترونیکی می نمایند را ارایه کردند.

شایان ذکر است که مطالب این دوره برای استفاده عموم به صورت رایگان در سایت اطلاع رسانی مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران قرار خواهد گرفت.