عمومی | پژوهشکده مرکبات و میوه‌های نیمه‌گرمسیری

برگزاری جلسه محققین معین در پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری

برگزاری جلسه محققین معین در پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های نیمه گرمسیری، جلسه توجیهی محققین معین با حضور دکتر مرتضی گل محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری، مهندس قاسم زراعتگر معاون ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران، مهندس علی سلیمانی رئیس اداره ساماندهی مراکز خدمات جهاد کشاورزی و محققین معین در روز سه شنبه ۱۸ دی ۹۷ در پژوهشکده مرکبات و میوه ‌های نیمه گرمسیری برگزار شد.

در این جلسه دکتر گل محمدی رئیس پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری ضمن خوشامد گویی به مهمانان و محققین معین حاضر در جلسه، به فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده در پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری در زمینه همکاری در بخش ترویج و انتقال یافته های تحقیقاتی به کارشناسان پهنه مدیریت های جهاد کشاورزی استان مازندران اشاره نمودند و بر اهمیت پژوهش در بخش کشاورزی و برگزاری چنین جلساتی با حضور محققین معین و تبادل اطلاعات در بخش تحقیقات و اجرا تاکید کردند .

دکتر فتاحی معاون پژوهشی پژوهشکده مرکبات و میوه های نیمه گرمسیری با بیان سخنانی به مسائل مربوط به تولید رسانه های ترویجی پرداخته و به آموزش کارشناسان پهنه توسط محققان مروج ارشد تاکید کردند. در پایان مشکلات و مسائل توسط محققین معین مطرح و از سوی کارشناسان پاسخ داده شد.