عمومی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با ۴۰ برنامه در فجر ۴۰ سالگی انقلاب

جلسه ستاد گرامیداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با حضور اعضا در محل سالن جلسات معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، دکتر محمدرضا بهروز رئیس ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در دانشگاه در این نشست با اشاره به حساسیت برهه کنونی انقلاب اسلامی و تلاش همه جانبه دشمنان در ضربه زدن به این آرمان بزرگ عنوان داشت : حوزه بهداشت و درمان و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در طول انقلاب دستاوردهای بزرگی داشته است و پیرو منویات مقام معظم رهبری بایستی در معرفی دستاوردها و فعالیت ها با جدیت عمل کنیم .

وی در ادامه ضمن اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در نکوداشت باشکوه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود : در سالی که به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است ، دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با ۴۰ برنامه متنوع به استقبال دهه مبارک فجر خواهد رفت و امید داریم با تلاش مجموعه دانشگاه شاهد اجرای برنامه هایی با سطح کیفی مطلوب باشیم .

گفتنی است برگزاری همایش بزرگ فجر آفرینان ، طرح اردوهای جهادی و ویزیت رایگان ، شب شعر پیروزی ، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ، انتشار محتواهای چندرسانه ای و برپایی نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله دانشگاه از جمله برنامه های درنظرگرفته شده در این ایام مبارک است .