عمومی | دانشگاه علوم پزشکی تهران

استقرار غرفه “اصیل بخریم” معاونت غذا و دارو دانشگاه در بازار سبزه‌میدان تهران

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو: غرفه معاونت غذا و دارو تهران باهدف ارتقای آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسب اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت‌محور اصیل و تقلبی (قاچاق) با حضور دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو و کارشناسان معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی روز دوشنبه ۱۷ دی ۹۷ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ در محل سبزه‌میدان (بازار بزرگ تهران) برپا شد.
کارشناسان حاضر در این غرفه مهندس مومنیان و دکتر نبوی، ضمن آموزش برچسب اصالت کالا به مراجعه‌کنندگان، شماره تلفن ثبت شکایات '۱۴۹۰'و شماره تلفن استعلام محصولات سلامت‌محور '۲۰۰۰۸۸۲۲' را در اختیار آن‌ها قراردادند تا چنانچه شکایت و استعلام در این زمینه‌دارند از آن شماره تلفن‌ها استفاده نمایند.
همچنین بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه نحوه کار با سامانه استعلام اصالت کالا را با استفاده از تپلت و تلفن همراه توسط کارشناس حاضر در این غرفه آموزش دیدند.
در این غرفه بروشورهایی با عنوان سلامت و ایمنی کالاهای سلامت‌محور وارداتی و نظام ردیابی و داخلی، ره‌گیری و کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت‌محور  'ttac 'بین بازدیدکنندگان توزیع شد.
این غرفه با همکاری صمیمانه هیئت‌امنا و شهرداری بازار تهران، معاونت‌های غذا و دارو دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی برپا شد.