عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

رییس دانشگاه فلاورجان:فارغ‌التحصیلان ما کارآفرین باشند

New Page ۲

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان گفت: در دنیای امروز افق فکری ما باید تغییر کند به‌طوری که فارغ‌التحصیلان ما کارآفرین باشند و بتوانند کسب‌وکار ایجاد کنند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از فلاورجان: در نشستی که عصر دیروز به دعوت هیات‌رییسه دانشگاه آزاد فلاورجان با حضور دانشجویان رشته‌های فنی‌ واحد تشکیل شد، شهلا روزبهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان با بیان اینکه رشته های بنیادی حوزه فنی در دنیای امروز جایگاه ویژه‌ای دارند گفت: وقتی می‌شنویم شخصی که فارغ‌التحصیل فلان رشته فنی است جهت جذب در بازار کار دچار مشکل است، این شاید از نوع نگاه ما نشات گرفته شود که فارغ‌التحصیل دانشگاه باید استخدام شود و حقوق بگیر باشد.

وی افزود: اما در دنیای امروز افق فکری ما باید تغییر کند به‌طوری که فارغ‌التحصیلان ما کارآفرین باشند و بتوانند کسب‌وکار ایجاد کنند.

شهلا روزبهانی گفت: باید بپذیریم آفرینش همه ما هدفمند است و خداوند توانمندی‌های فراوانی را در هر یک از ما به ودیعه گذاشته که شناخت این توانایی و تبدیل آن از قوه به فعل وظیفه خود ماست.

وی با بیان اینکه جوان ایرانی باور دارد که می تواند تحول آفرین باشد اظهار امیدواری کرد: جوانان‌امروز با توکل به خدا و پشتکار و تلاش بی‌وقفه بتوانند آینده خود و دیگر ملت‌های جهان را به شایستگی رقم بزنند.

در این نشست از دانشجویان ممتاز رشته های فنی قدردانی شد.