عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان

دیدار ریاست واحد تویسرکان با وزیر علوم و فناوری

بنا به گزارش روابط عمومی واحد تویسرکان دکتر مجتبی بابایی رئیس این واحد دانشگاهی به اتفاق دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر غلامی وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در محل وزارتخانه علوم و فناوری در خصوص کسب مجوز جهت تایید و تصویب رشته های جدید در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دیدار کردند.

دکتر بابایی در این دیدار از قابلیتها و توانمندیهای فیزیکی، امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، نیروی انسانی توانمند و هیات علمی مجرب واحد گزارش مفصلی به وزیر علوم ارائه و زیرساختها و امکانات واحد تویسرکان را تشریح نمود.

در پایان این دیدار دکتر غلامی دستور مساعد برای  تصویب و ایجاد رشته های مورد درخواست واحد تویسرکان،برای جذب دانشجو در سال آینده را صادر نمود.

واحد تویسرکان با بیش از ۱۰۰ رشته تحصیلی، اولین واحد دانشگاه آزاد در سطح استان و بزرگترین مجتمع دانشگاهی در شهرستان تویسرکان می باشد که دارای ۶۵ هیات علمی تمام وقت و ۳۵ نفر کارمند رسمی به علاوه ۱۱ نیروی شرکتی خدماتی تاسیساتی می باشد. همچنین مجتمع آموزشی سما وابسته به این واحد دانشگاهی با به کار گیری کادر آموزشی و اجرایی توانمند، در سال گذشته در مقطع دوم دبیرستان دخترانه افتتاح و در سال جاری نیز با گشایش دبستان پسرانه و دخترانه توسعه یافته و اکنون بیش از ۲۴۰ دانش آموز در آن مشغول به تحصیل هستند. اضافه شدن سایر پایه های تحصیلی به این مجتمع آموزشی از برنامه های دانشگاه در سال پیش رو است.