عمومی | مرکز آموزش عالی امام خمینی

اجرای مرحله دوم کارگاه بازآموزی مدرسین و اعضای هیات علمی

اجرای مرحله دوم کارگاه بازآموزی مدرسین و اعضای هیات علمی با عنوان"ارتباطات موثر و فنون مذاکره "

در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره)

مرحله دوم کارگاه بازآموزی مدرسین و اعضای هیات علمی با تمرکز بر مبحث "فنون مذاکره" در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مرکز؛ اجرای کارگاه بازآموزی مدرسین و اعضای هیات علمی تحت عنوان "ارتباطات موثر و فنون مذاکره" طی هفته متوالی در روزهای دوشنبه ۱۰ و ۱۷ دی ماه ۱۳۹۷ برنامه ریزی شد. مرحله دوم کارگاه، دوشنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح با حضور مدرسین و اعضای هیات علمی و کارشناسان مرکز، با تدریس سرکار خانم دکتر شاقلی استادیار گروه مدیریت و توسعه  مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) در سالن جلسات استاد کمالی نژاد برگزار شد .

در این کارگاه، موضوعاتی از جمله مفاهیم، سطوح، عناصر، استراتژی ها و فرایند مذاکره مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه با استفاده از الگوی نقش بصورت عملی، روی یکی از موضوعات مطرح شده توسط استاد دوره،  فرآیند مذاکره توسط شرکت کنندگان اجرا شد .