اجرای مرحله دوم کارگاه بازآموزی مدرسین و اعضای هیات علمی
اجرای مرحله دوم کارگاه بازآموزی مدرسین و
اعضای هیات علمی با عنوان"ارتباطات موثر و فنون مذاکره
"
در مرکز آموزش عالی امام خمینی
(ره)
مرحله دوم کارگاه بازآموزی مدرسین و اعضای هیات علمی با تمرکز
بر مبحث "فنون مذاکره" در مرکز آموزش عالی امام خمینی
(ره)
برگزار شد
.
به گزارش روابط عمومی مرکز؛ اجرای
کارگاه بازآموزی مدرسین و اعضای هیات علمی تحت عنوان "ارتباطات موثر و فنون مذاکره"
طی هفته متوالی در روزهای دوشنبه ۱۰ و ۱۷ دی ماه ۱۳۹۷ برنامه ریزی شد. مرحله دوم کارگاه،
دوشنبه ۱۷ دی ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ صبح با حضور مدرسین و اعضای هیات علمی و کارشناسان
مرکز، با تدریس سرکار خانم دکتر شاقلی استادیار گروه مدیریت و توسعه مرکز آموزش عالی امام خمینی
(ره)
در سالن جلسات استاد کمالی نژاد برگزار شد
.