عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه

حسن زاده : رویکرد گزینش در فرآیند تبدیل وضعیت عاملی موثر در تضمین سلامت اداری

حجازی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه در این مراسم ضمن تشکر از عملکرد مسئول گزینش سابق، توجه به عدالت و اخلاق مداری را متذکر شد و گفت جهت رسیدن به اهداف والای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب افراد با صلاحیت بسیار با اهمیت می باشد و مسئول گزینش در جذب و انتخاب این نیروها مطابق با اصول و معیارهای دینی و اداری نقش بسزایی دارد.

وی خاطر نشان کرد: گزینش و حراست دو اهرم نظارتی در مدیریت سازمان می باشد که می بایست با صداقت، امانتداری و بردباری در جهت پیشرفت مجموعه گام بردارند.

منصور حسن زاده مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فرمان ۶ ماده ای حضرت امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری به اهمیت نقش گزینش در یک سازمان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه افراد در طول زندگی خود دچار تغییر و تحول می شوند ملاک گزینش آنها حال فعلی افراد می باشد و جهت پایداری سلامت اداری یک مجموعه می بایست فرایند گزینش در تمامی مراحل تبدیل وضعیت نیرو ها  به صورت مستمر ادامه داشته باشد که این امر مورد تاکید ویژه دکتر ولایتی می باشد.

ایشان در ادامه تاکید نمود مسئول گزینش محرم اسرار افراد می باشد و ضمن توصیه به پرهیز از کنکاش در زندگی خصوصی نیروها افزود: مسئولان گزینش می بایست ضمن انجام امور درچهارچوب حیطه کاری خود، خداترس باشند و بدور از هرگونه حب و بغض و توجه به توصیه افراد وظایف خود را انجام دهند تا بتوان در طی فرایندی عادلانه نیروهای اصلح انتخاب گردند.

حس زاده تصریح کرد کار گزینش، انضباط کاری و دقت مضاعف در رسیدگی به پرونده ها را ایجاب می کند چرا که کار آنها مستقیما با سرنوشت افراد و تامین نیروی انسانی کارآمد و متعهد برای سازمان رابطه دارد.

در پایان از حمیدرضا خوبان مسئول سابق گزینش با با اهدای لوح سپاس تجلیل و درحکمی وحیدرضا صیرفیان به عنوان رابط گزینش این واحد دانشگاهی معرفی گردید.