عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر

بررسی راهکارهای همکاری مشترک در زمینهٔ ارتباط صنعت ودانشگاه

نشست هم‌اندیشی مشترک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر برای بررسی راه‌های همکاری بین این دو نهاد برگزار شد.

صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مشترک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، راهکارهای همکاری مشترک در زمینهٔ ارتباط صنعت ودانشگاه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

مسعود جعفری‌نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در این نشست به تشریح بخشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های علمی این دانشگاه پرداخت و گفت: کسب مجوز تاسیس مرکز بین‌المللی تحقیقات و مطالعات سنگ‌های ساختمانی ایران توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، فرصت مناسبی برای برقراری و استحکام پیوند صنعت و دانشگاه است و می‌تواند ظرفیت‌های بالقوه این دو نهاد را بارور سازد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان نیز با بیان فرصت‌ها و تهدیدهای صنعت کشور گفت: لازمهٔ تحرک وپیشرفت در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی، وجود مراکز تحقیقاتی و دانش‌بنیان است.

محمدجواد بگی با استقبال از تاسیس مرکز بین‌المللی تحقیقات و مطالعات سنگ‌های ساختمانی ایران در این واحد دانشگاهی، آن را فصل مشترکی از همکاری و تعامل بین دانشگاه و صنعت برشمرد و بر آمادگی صنایع استان اصفهان برای بهره‌مندی و به‌کارگیری از دانش روز به‌منظور استفاده بهینه در تولیدات صنعتی تاکید کرد.