عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی

محفل انس با قرآن ۹ دی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، به همت دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی، بخشداری و حوزه بدر سپاه پاسداران ایلخچی مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت بهمراه محفل انس با قرآن، با حضور جمعی از روسای ادارات، مدیران، استادان و دبیران و دانشجویان و دانش آموزان و خانواده معظم شهدا و عموم مردم شریف ایلخچی  در مسجد ولی عصر ایلخچی برگزار شد.

برگزاری این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط قاریان بین المللی حاج وحید غفران نیا و حاج سعید وحیدی مهر همراه بود.

در این مراسم حجه الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جماعت شهر ایلخچی ضمن خیرمقدم به مهمانان و مدعوین برنامه از دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی بخاطر برگزاری این مراسم  تقدیر و  ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین برنامه های فرهنگی در سطح بخش ایلخچی استمرار و تداوم یابد.

در ادامه حجه الاسلام و المسلمین مرادپور امام جمعه شهرستان اسکو ضمن ارج نهادن به فعالیت های ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی در حوزه های علمی و فرهنگی  از دست اندرکاران و مسئولان دانشگاه و متولیان این مراسم تشکر کرد.

وی حماسه ۹ دی را یک روز عظیم خواند و گفت: « در فتنه سال ۸۸ ، تدبیر رهبر انقلاب باعث شد تا حرکت انقلاب و نهضت اسلامی، بدست فتنه گران، دچار توقف و مشکل نگردد» .

حجه الاسلام والمسلمین مرادپور با بیان اینکه در طول ۴۰ سال اخیر انقلاب، ما شاهد طراحی فتنه های فراوانی با هدف سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط استکبار جهانی بوده ایم، گفت:« در ۹ دی امت بصیر ایران بر ارزش های انقلابی و دینی خود تاکید و پافشاری کردند».

وی با ذکر حماسه ۹ دی مردم، به نقش رهبری شجاعانه مقام معظم رهبری نیز اشاره نمود و گفت:« رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، بصیرت چهل ساله امت ولایتمدار و همدلی و هم سوئی آنان با رهبر و مقتدای خودشان می باشد».

مرادپور با اشاره به اینکه امروزه قدرت، جایگزین خدمت شده است، افزود:« مسئولین باید خدمتگذار باشند، در حالیکه متاسفانه امروزه همه ما دچار قدرت طلبی و دنیا طلبی شده ایم و باید کمر همت برای خدمت صادقانه به مردم بسته شود. مردم باید هوشیار باشند و افرادی را انتخاب کنند که خادم مردم باشند».

در پایان مراسم از قاریان ممتاز دانشجوئی و دانش آموزی بخش ایلخچی با اهدای لوح و جوایز و همچنین بسته های فرهنگی که توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی تدارک دیده شده بود، برای عموم شرکت کننده گان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه: رامین حبیبی ۰۹/۱۰/۹۷