عمومی | دانشگاه سمنان

تیم بانوان دانشگاه سمنان قهرمان مسابقات طناب کشی کارکنان دستگاههای اجرایی استان شد

با پایان مسابقات ورزشی کارکنان دستگاههای اجرایی استان سمنان در بخش بانوان ، تیم طناب دانشگاه سمنان موفق شد بر سکوی قهرمانی این رشته ورزشی با ایستد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ، مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت : مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی استان سمنان در بخش بانوان در سه رشته دارت ، تنیس روی میز و طناب کشی برگزار شد که تیم دانشگاه سمنان توانست عنوان قهرمانی مسابقات طناب کشی را از آن خود کند و تیم های شهرداری و اداره کل اقتصاد و دارایی استان عناوین دوم و سومی این رقابت ها را بدست آوردند .
دکتر محمود علیزاده افزود : خانمها لیلا رضایی ، طوبی خالصی ، بهار آفرین نیکو ، سمانه اخلاقی ، مریم صمیمیان ، ندا مستشیری ، نجمه خدام عباسی و سمیه بهار به سرپرستی خانم مولایی اعضای تیم طناب کشی دانشگاه سمنان بودند .

وی ادامه داد : در رشته دارت هم که با حضور ۵۶ بازیکن از ۱۶ دستگاه اجرایی در خانه دارت برگزار شد سمیه هدایت از دانشگاه سمنان موفق به کسب مقام سوم این دوره از مسابقات شد .
دکتر علیزاده افزود : در رشته تنیس روی میز هم فهیمه کلانتری از دانشگاه سمنان به مقام سومی دست یافت .
وی گفت : این مسابقات به منظور توسعه ورزش، ایجاد نشاط ،ارتقای سلامت و بهره وری کارکنان دولت  و به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دو بخش بانوان و آقایان برگزارمی شود .
مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان با بیان اینکه در این رقابتها بیش از یکهزار نفر از کارکنان دستگاههای اجرایی حضور دارند خاطر نشان کرد : آقایان هم در رشته های ورزش های زورخانه ای ، طناب کشی ، دارت، آمادگی جسمانی ، بدمینتون ، والیبال ، تنیس روی میز و فوتسال به رقابت می پردازند .
یاد آور می شود ، این مسابقات به همت اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان کلید خورده است  .






نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: نام : ایمیل : *نظرات : متن تصویر: خطا! متن تصویر را اشتباه وارد کرده اید.