عمومی | دانشگاه اردکان

امضای قرارداد پژوهشی تهیه نقشه خوشه‌های کسب‌ و کار استان یزد

به گزارش روابط عمومی، در نشست مشترک مدیران حوزه آموزشی و پژوهشی دانشگاه با مدیران ارشد شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد قرارداد تهیه نقشه استانی خوشه‌های کسب‌ و کار استان یزد به امضاء رسید. مجری قرارداد مذکور خانم دکتر میترا موبد عضو محترم هیات علمی دانشکده فنی و مهندسی می‌باشند.
در حاشیه این دیدار، دکتر فتح‌زاده معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه، ضمن خوش‌آمدگویی به مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی به بیان توانمندی‌ها و پتانسیل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانشگاه اردکان پرداخت و آمادگی این مجموعه دانشگاهی را برای ورود به عرصه صنایع مستقر در سطح استان اعلام نمود.
مهندس زارع، معاون شرکت‌ شهرک‌های صنعتی یزد نیز ضمن ابراز خرسندی از شروع همکاری‌های پژوهشی با دانشگاه اردکان اظهار امیدواری کرد زمینه‌ همکاری‌های بیشتر این دانشگاه با شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد فراهم گردد. مهندس زارع ضمن دعوت از مجموعه دانشگاه اردکان جهت بازدید از شرکت شهرک‌های صنعتی از آمادگی این شرکت برای حمایت مالی از پایان‌نامه‌هایی که به مشکلات کارخانجات مستقر در شهرک صنعتی یزد بپردازند تا سقف ۳۰ میلیون ریال خبر داد. وی همچنین با اعلام اینکه به واسطه تحریم‌ها بسیاری از شرکت‌ها آمادگی پذیرش و ورود دانشگاه‌ها به صحن کارخانجات خود را دارند به بیان تعدادی از مشکلات موجود در صنایع مختلف از جمله صنعت کاشی و سرامیک و لعاب پرداخت و از دانشگاه اردکان خواست تا با تهیه طرح‌های پژوهشی نسبت به حل این مشکلات اقدام نماید.