عمومی | دانشگاه علم و صنعت ایران

بازدید رئیس دانشگاه از آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله

بازدید رئیس دانشگاه از آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله


دکتر جبارعلی ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران و هیات همراه از آزمایشگاه پیشرفته مهندسی زلزله پژوهشگاه دانشگاه که در سوهانک تهران در دست احداث است، بازدید به عمل آوردند .
در این بازدید دکتر ابوالفضل واحدی؛ معاون آموزشی دانشگاه، دکتر تورج محمدی؛ معاون پژوهشی و دکتر غلامرضا قدرتی امیری؛ رئیس دانشکده عمران دانشگاه حضور داشتند. این بازدید در روز دوشنبه ۱۰ دی ماه صورت گرفت.
دکتر محمدکاظم جعفری؛ رئیس پژوهشگاه، ضمن خوشامدگویی توضیحاتی درخصوص ماموریت‌ها و فعالیت‌های پژوهشگاه در عرصه‌های پژوهشی، آموزشی و اجرایی ارائه نمود .
دکتر مرتضی بسطامی رئیس اداره پروژه های عمرانی و امور فنی پژوهشگاه گزارشی از چگونگی روند ساخت آزمایشگاه که پیشرفته‌ترین مرکز تخصصی در انجام آزمایشات مرتبط با سازه و ژئوتکنیک لرزه‌ای در سطح کشور و منطقه می‌باشد، ارائه کرد
در بازدید از بخش‌های مختلف آزمایشگاه (شامل کف قوی و دیوار عکس العمل، میز لرزان و دستگاه سانتریفوژ)، گزارشی از چگونگی روند ساخت آزمایشگاه که پیشرفته‌ترین مرکز تخصصی در انجام آزمایشات مرتبط با سازه و ژئوتکنیک لرزه‌ای در سطح کشور و منطقه می‌باشد، ارائه گردید و مدعوین از نزدیک با زمینه و گستره فعالیت‌های این مجموعه آشنا شدند .

آلبوم تصاویر

Sapp.ir/iust_iran