عمومی | دانشگاه سیستان و بلوچستان

دانشگاه سیستان و بلوچستان در جمع برترین های نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار تهران

غرفه دانشگاه سیستان و بلوچستان در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار تهران در جمع غرفه‌های برتر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، دانشگاه سیستان و بلوچستان در نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش ، فناوری و فن بازار در جمع برترین های کشور با امتیاز عالی به عنوان غرفه ی برتر در کنار دانشگاه های تهران ، صنعتی شریف ، صنعتی امیر کبیر و ... قرار گرفت.

به همین منظور  لوح سپاسی  توسط دکتر نیسی، مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر ستاد ملی هفته‌ی پژوهش و دکتر علی باستی دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار خطاب به دکتر علیرضا بندانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان صادر گردیده است که متن آن بدین شرح است:

نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار (۶-۳ دی‌ماه ۹۷) که به‌یقین اقدامی موثر در توسعه مبتنی بر علم و فناوری خواهد بود را گرامی می‌داریم. برابر ارزیابی میدانی غرفه آن دانشگاه با کسب امتیاز عالی، به‌عنوان یکی از غرفه‌های برتر انتخاب گردیده است. ضمن عرض تبریک، توفیقات بیشتر آن مجموعه را از ایزد متعال خواستاریم.