عمومی | پژوهشگاه هوافضا

برپایی نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار

امسال نوزدهمین دوره این نمایشگاه با شعار «پژوهش هدفمند، فناوری ارزش آفرین در خدمت تولید ملی» از تاریخ ۳ الی ۶ ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برپا شد.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، معاون محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاون محترم پژوهش و فناوری وزارت علوم صبح روز دوشنبه ۳ دی ماه برگزار شد.

پژوهشگاه هوافضا نیز همچون سال‌های گذشته، به‌منظور معرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری های جدید خود و همچنین به منظور ایجاد زمینه همکاری و ارتباط با سایر سازمان‌ها و تولید کنندگان داخلی در این نمایشگاه حضور فعالی داشت.

جناب آقای دکتر امی، رئیس محترم پژوهشگاه، روز سه شنبه پس از شرکت در مراسم افتتاحیه و نیز روز پنج‌شنبه از غرفه پژوهشگاه دیدن کردند. در طول نمایشگاه آقای دکتر برومند، معاون محترم پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آقای دکتر ضرغام، رئیس محترم صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور و نیز مسئولین و تعدادی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاه، از جمله آقای دکتر طیبی رهنی، معاون محترم پژوهشی پژوهشگاه نیز از غرفه پژوهشگاه بازدید کردند.