عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری

عضو هیات علمی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به مرتبه دانشیاری ارتقاء یافت

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی واحد، عضو هیات علمی گروه آموزشی کامپیوتر واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری موفق شد با کسب شایستگی علمی و پژوهشی، با حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی، ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه خود را از استادیاری به دانشیاری ارتقاء بخشد .

دکتر مجید حق‌پرست عضو هیات علمی گروه آموزشی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری است که توانسته است با تلاش علمی و پژوهشی خود با پیشنهاد کمیته منتخب این واحد دانشگاهی و موافقت هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی خود را به دانشیاری ارتقاء بخشد .

در حکمی که از سوی ریاست عالی دانشگاه صادر شده آمده است، موضوع ارتقای علمی شما در یکصد بیست و ششمین نشست مورخ ۱۳۹۷/۸/۱۸هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرارگرفت که ضمن تبریک از تاریخ ۹۶/۱۱/۲۵به مرتبه دانشیاری ارتقاء می‌یابید .

در ادامه این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه‌ی علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید .

گفتنی است این دانشیار دانشگاه دارای ۲۳مقاله ISI ، ۲ مقاله علمی پژوهشی، ۳ مقاله scopus است و تعداد ۴ عنوان کتاب و دو طرح پژوهشی را در کارنامه خود دارد و تا کنون نیز در سمت‌های معاونت آموزشی، معاونت دانشجوی، مدیر مرکز فناوری و اطلاعات واحد و مدیر گروه کامپیوتر فعالیت داشته است.

روابط عمومی و اطلاع رسانی واحد این موفقیت را به دکتر مجید حق‌پرست و خانواده علمی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری تبریک عرض می‌نماید.