عمومی | دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند

جلسه شورای مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد

شورای مدیران گروه های آموزشی با حضور دکتر محمود صفری رئیس واحد،مهدی ملک محمدی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی،رضا نهاوندی معاون اداری مالی،حجت مداحی معاون دانشجویی فرهنگی، مرتضی کریم باغبان مدیر آموزش و جمعی از روسای ادارات حوزه آموزش دانشگاه و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمود صفری رئیس واحد دماوند ضمن خوشامدگویی به حضار به بیان نقطه نظرات خود برای مدیران گروه پرداخت و اظهار داشت : گروه های آموزشی بصورت ماهیانه جلسات گروه را برگزار و گزارش را به معاونت آموزشی واحد ارسال نمایند و برنامه ریزی نیمسال آینده را با دقت مدیریت و ساماندهی نمایند تا انتخاب واحد دانشجویان با مشکل مواجه نشود.

در ادامه جلسه مهدی ملک محمدی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن خیر مقدم به مدیران گروه به برخی نکات آموزشی اشاره و اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن ایام امتحانات، در خصوص اعلام به موقع نمرات، تحویل به موقع سوالات و پاسخنامه های امتحان و حضور اساتید در روز امتحان توسط مدیران گروه به اساتید تاکید گردد؛همچنین از ارائه سوالات تکراری ترم های گذشته و یا دانشگاه های دیگر اکیداً خودداری شود.

وی ادامه داد: شایسته است اساتید در طرح های فرهنگی حضور فعال تری داشته باشند و در طرح حجاب و عفاف همکاری نمایند.

ملک محمدی با اشاره به اساتیدی که در طول ترم غیبت داشته اند گفت: اساتیدی که غیبت داشته اند، می بایست هرچه سریعتر نسبت به برگزاری کلاسهای جبرانی اهتمام ورزند و مدیران محترم گروه ضمن اعلام به اساتید بر روند تشکیل کلاسهای جبرانی نظارت و پیگیری لازم را داشته باشند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد دماوند در پایان سخنان خود خواستار معرفی بیشتر ظرفیت گروه ها،استفاده از وب سایت اساتید و به روز رسانی اطلاعات و تلاش در جهت ارتقاء آن شد.

مرتضی کریم باغبان مدیر آموزش واحد دماوند نیز در سخنانی به بیان برخی نکات مهم آموزشی پرداخت و اظهار کرد: از مدیران محترم گروه تقاضا دارم از ارجاع انتخاب واحدهای دستی و موردی پس از حذف و اضافه خودداری نمایند و شایسته است اسامی دانشجویان و مشخصه های درخواستی طی لیستی به دفتر خدمات آموزشی به صورت یکجا ارسال شود.

وی ادامه داد: اساتید محترم تمامی گروه های آموزشی قبل از شروع نیم سال تحصیلی نسبت به ارائه طرح درس به مدیران محترم گروه اقدام نمایند و مدیران محترم گروه نیز پس از بررسی و تایید نسبت به جمع آوری طرح درس های ارائه شده اقدام نموده و آن را به اداره برنامه ریزی تحویل دهند.

در این نشست مدیران گروه های مختلف آموزشی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مسئولین واحد به سوالات پاسخ دادند.