عمومی | دانشگاه گیلان

توافقنامه احداث مرکز توسعه نوآوری و فناوری‌ امضا شد

نیکوکار ارجمند مهندس غلامحسین قطب زاده ساختمان مرکز توسعه نوآوری و فناوری‌ دانشگاه را می سازد.

روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۶ با حضور اعضای بنیاد خیرین در دفتر ریاست دانشگاه، توافقنامه احداث ساختمان مرکز نوآوری و توسعه های فناوری‌ با همّت نیکوکار ارجمند مهندس غلامحسن قطب زاده به امضا رسید. این ساختمان محلی خواهد بود که دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه برای تحقق ایده های خود به صورت گروهی و با همکاری مراکز تحقیقاتی و شرکت های متقاضی برای محصولات جدید تلاش می کنند.
دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان، پس از امضای این توافقنامه ضمن سپاسگزاری از مهندس قطب زاده و تمامی حامیان و خیرینی که به اشکال مختلف از دانشگاه گیلان حمایت می نمایند، اظهار داشت که  احداث این مرکز گام بسیار مهمی در جهت رسیدن به سند چشم انداز دانشگاه و قدم گذاشتن در میان دانشگاههای نسل سوم است. با احداث این مرکز علاوه بر ارتقای رتبه دانشگاه گیلان، دانشجویان رشته‌های مختلف در حین تحصیل به شیوه عملی و علمی از تجارب شغلی و حرفه‌ای بهره‌مند می‌شوند.

مهندس غلامحسن قطب زاده نیز ضمن اظهار مسرت از حضور در دانشگاه گیلان گفت: همیشه آرزو داشتم تا بتوانم فرصتی را برای دانش آموختگان دانشگاه فراهم آورم تا در زمینه شغلی با کمترین مشکل مواجه باشند، امروز خدای را سپاسگزار هستم که به این هدف خود نزدیک شده‌ام و آن را در آستانه تحقق می‌بینم.