عمومی | دانشگاه علوم اسلامی رضوی

حضور مردم؛ فصل الخطاب فتنه ۸۸

مسئول ارشد حفاظت اطلاعات سپاه خراسان رضوی اظهار کرد: ۹دی سال ۸۸ مردم فصل الخطاب جریانات اتفاق افتاده بودند و بساط آن چه برای براندازی نظام طراحی شده بود را چیدند و نشان دادند با کسانی که در برابر نظام می ایستند هیچ گونه شوخی ندارند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، سرهنگ فلاح شامگاه شنبه در جلسه بررسی ریشه های فتنه از ۸۸تا ۹۸ که به همت بسیج دانشگاه علوم اسلامی رضوی در این دانشگاه برگزار شد، گفت: درباره گذشته کسانی که هم اکنون مسئولیت هایی دارند و بسترساز جریاناتی در کشور هستند باید تحقیق کرد و آن ها را مورد بررسی قرار داد.
وی افزود: در برخی از دوران ها ملی مذهبی ها شروع به تضعیف جایگاه ولایت فقیه کردند و علیه نیروهای ارزشی و نهادهای انقلابی موضع می گرفتند که در همین اوضاع سرسپردگی خود را به جریان های استکبار ثابت کردند که این موضوع نیز یکی از برکت های انقلاب است.
مسئول ارشد حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: هر جریانی که برخلاف ارزش های اسلام و انقلاب کار می کند از چشم مردم خواهد افتاد و برای مردم نیز مهم نبوده و نخواهد بود این جریان که قرار است راه بیافتد توسط کدام مسئول هدایت می شود و فقط ارزش های انقلاب را مد نظر قرار خواهند داد.
سرهنگ فلاح فتنه ۸۸ را یکی از بسترهایی که برخی افراد از چشم مردم افتادند، دانست و ابراز کرد: عده ای پشت این ها قرار می گرفتند  و از این ها مشورت اخذ می کردند اما پس از مشخص شدن چهره واقعی این افراد دیگر به جریان ها و سخنان این افراد اهمیتی نمی دادند.
وی افزود: ۹دی سال ۸۸  مردم فصل الخطاب جریانات اتفاق افتاده بودند و بساط آن چه برای براندازی نظام طراحی شده بود را برچیدند و نشان دادند با کسانی که در برابر نظام می ایستند هیچ گونه شوخی ندارند.
مسئول ارشد حفاظت اطلاعات سپاه خراسان رضوی این میزان تهاجم علیه هر کشوری را غیر عادی خواند و اشاره کرد: این تهاجم های ترکیبی اگر علیه هر کشور دیگری صورت می گرفت پایه های آن کشور فرو می ریخت و این که جمهوری اسلامی ایران در جنگ های حال حاضر موفق است باید به این موضوع ایمان آورد که دست غیبی پشتیبان نظام است و گرنه تا الان با این جنگ های صورت گرفته باید کشور فرو می ریخت.
سرهنگ فلاح خاطرنشان کرد: برخی می خواهند در کشور وضعیتی را به وجود آورند که نقطه قدرت کشور را بشناسند و به آن هجمه وارد نمایند. وی ادامه داد آنها فهمیده اند یکی از نقطه های قدرت رهبر معظم انقلاب است به همین جهت می خواهند مردم را در مقابل رهبری قرار دهند اما این را نمی دانند مردم ما همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده اند.
وی با بیان این که فتنه ۸۸ حاصل عمل دونفر نبود تاکید کرد: اگر بگوییم این افراد مردم را به خیابان کشیدند سخن درستی نیست بلکه سیستمی طراحی شده بود تا این فتنه را به کشور بکشانند به همین جهت حضرت آقا می خواستند این سیستم را مشخص کنند که پشت این سیستم افرادی وابسته به جریان استکبار جهانی برای براندازی نظام قرار دارند.
وی با بیان خاطره ای از مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی اظهار کرد: آقای هاشمی شاهرودی در جایی گفتند نظام حاضر شد از تریبون ملی به فتنه گران اجازه دهند تا هر حرفی می خواهند بزنند اما ایشان فرمودند این افراد با هدایت خناثین از این تصمیم منصرف شدند و از نظر بنده این افراد باید پاسخگوی ضربه هایی که به نظام زدند باشند چرا که این فتنه نظام را چندین سال از حرکت رو به جلو نگه داشت.
افسر ارشد حفاظت اطلاعات سپاه گفت:رهبری اشاره ای داشتند که دشمنان  برای سال ۹۸ برنامه دارند برای مثال  همین جریان ارز برنامه ای حساب شده بود تا براندازی را در نظام به وجود آورند اما بازهم با هوشیاری می توانیم این فتنه را نیز خنثی کنیم.