عمومی | دانشگاه محقق اردبیلی

راه اندازی سامانه درخواست آنلاین پاداش مقالات علمی-پژوهشی چاپ شده اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از راه ­اندازی سامانه درخواست آنلاین پاداش مقالات علمی-پژوهشی چاپ شده اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی از طریق سیستم مدیریت اطلاعات پژوهشی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر ابوالفضل بضاعت ­پور با اعلام این خبر، گفت: زیربخش جدیدی از سیستم اطلاعات پژوهشی تحت عنوان«درخواست پاداش چاپ مقاله در مجلات» راه ­اندازی شده است و از این به بعد اعضای محترم هیات علمی می ­توانند بدون مراجعه حضوری به حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و بدون پر کردن فرم کاغذی، نسبت به ثبت درخواست خود به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.
وی افزود: از مزایای این سیستم آنلاین، امکان پیگیری درخواست و مشاهده مبلغ پاداش مقاله برای تک تک نویسندگان مقاله می­ باشد.
بضاعت پور تصریح کرد: کلیه قوانین مربوط به ضرایب تشویق، مقالات داغ، مقالات پر استناد، اعمال ضرایب مربوط به همکاری ­های مشترک با نویسندگان خارجی و حذف اتوماتیک نام نویسندگان خارجی و دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در سامانه آنلاین تشویق مقالات اعمال شده است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: کلیه درخواست ­های پاداش مقالات اعضای محترم هیات علمی دانشگاه از ۱۷ دی­ ماه ۱۳۹۷ از طریق این سیستم دریافت و رسیدگی می­ شود و به زودی درخواست­ های پاداش دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه و پژوهشگران پسادکتری دانشگاه نیز از طریق سیستم اطلاعات پژوهشی انجام خواهد شد.


جهت مشاهده راهنمای استفاده از سیستم آنلاین تشویق مقالات اینجا را کلیک کنید.