عمومی | معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

سامانه ثبت اطلاعات دانش‌آموزان و دانشجویان فعال راه اندازی شد




به منظور ایجاد ساختاری هدفمند و ارتقای بهره‌وری آموزشی و تهیه پایگاه داده مستند و پویا، ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت بر آن شد، تا سامانه ثبت اطلاعات دانش‌آموزان و دانشجویان فعال و علاقه‌مند را در تارنمای خود در نظر گیرد.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ اهمیت دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان طبقه‌ی روشن و نخبه‌ی جامعه و همچنین نسل آینده‌ساز هر ملتی بر هیچکس پوشیده نیست. این نسل با کسب علم، دانش و بینش در سال‌های متمادی تحصیل؛ وضع و حال موجود جوامع را بهتر و دقیق‌تر درک می‌کنند و در مقابل وضعیت و واقعیت موجود، واکنش و موضع‌گیری مناسب نشان می‌دهند.

زمانی که این افراد توانمند و با استعداد در مقاطع مختلف تمایل به مشارکت، انجام پژوهش و همکاری داشته باشند اما ساختاری هدفمند برای جهت‌دهی به این سرمایه مشارکت وجود نداشته باشد؛ به تدریج انرژی و توان مشارکت کم شده و از بین می‌رود

از یک سو ایجاد ساختاری هدفمند، ارتقای بهره‌وری آموزشی و ارائه راه‌حل‌های اجرایی کاربردی در حوزه‌های تخصصی ستاد در مقاطع مختلف تحصیلی و از سوی دیگر تهیه پایگاه داده مستند و پویا، ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت را بر آن داشت تا سامانه ثبت اطلاعات دانش‌آموزان و دانشجویان فعال و علاقه‌مند را در تارنمای خود در نظر گیرد. .

تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان فعال و علاقه‌مند به حوزه‌های مختلف فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت می‌توانند با تکمیل فرم (لینک ذیل) و ارسال مستندات توانمندی‌ها، مهارت‌های و سوابق فعالیتی علمی و اجرایی، برای عضویت در این سامانه و پیوستن به شبکه فعالان ستاد اقدام کنند. .

در صورت بروز هرگونه مشکل در تکمیل و یا ثبت اطلاعات می‌توان با دفتر ستاد به شماره ۲۲۴۱۴۱۹۳-۰۲۱ داخلی ۱۲۱۱، تماس حاصل کرد.
پایان پیام/۳۲