اولین اکسپو دانشجویی نقاشی با حضور ریاست دانشگاه گشایش یافت
مراسم گشایش اولین اکسپو دانشجویی نقاشی در تاریخ 27 بهمن ماه 96 از ساعت 16 تا 20، در گالری پردیس ملت با حضور دکتر ملا نظری- رئیس دانشگاه الزهرا-، دکتر رحمانی- معاون اداری و مالی-، دکتر کاتب- رئیس دانشکده هنر-، دکتر فرد دهکردی- مدیر گروه نقاشی دانشگاه الزهرا و دبیر اکسپو- و جمعی دیگر از مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه، برگزار گردید.
در این مراسم دکتر ملانظری ضمن تقدیر از دست اندرکاران و دانشجویان شرکت کننده در این رویداد، برای درخشش بیشتر دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در عرصه های مختلف علمی- فرهنگی و هنری ابراز امیدواری نمود.
اولین اکسپو دانشجویی نقاشی، بزرگترین رویداد هنری نسل جوان دانشگاهی، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان 10 سال اخیر سراسر کشور در هر رشته تحصیلی در سال 1396، است که به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) از 27 بهمن ماه لغایت 11 اسفندماه 96 در حال برگزاری است.