عمومی | دانشگاه الزهرا

اولین اکسپو دانشجویی نقاشی با حضور ریاست دانشگاه گشایش یافت

مراسم گشایش اولین اکسپو دانشجویی نقاشی در تاریخ 27 بهمن ماه 96 از ساعت 16 تا 20، در گالری پردیس ملت با حضور دکتر ملا نظری- رئیس دانشگاه الزهرا-، دکتر رحمانی- معاون اداری و مالی-، دکتر کاتب- رئیس دانشکده هنر-، دکتر فرد دهکردی- مدیر گروه نقاشی دانشگاه الزهرا و دبیر اکسپو- و جمعی دیگر از مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه، برگزار گردید.
در این مراسم دکتر ملانظری ضمن تقدیر از دست اندرکاران و دانشجویان شرکت کننده در این رویداد، برای درخشش بیشتر دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) در عرصه های مختلف علمی- فرهنگی و هنری ابراز امیدواری نمود.
اولین اکسپو دانشجویی نقاشی، بزرگترین رویداد هنری نسل جوان دانشگاهی، ویژه دانشجویان و دانش آموختگان 10 سال اخیر سراسر کشور در هر رشته تحصیلی در سال 1396، است که به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) از 27 بهمن ماه لغایت 11 اسفندماه 96 در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این رویداد بزرگ دانشجویی در رشته نقاشی ارائه دیدگاه های نو و بدیع نسل جوان در عرصه نقاشی، تقویت روحیه اجتماعی و خود اتکایی در بین دانشجویان هنری، کمک به رفع بخشی از مشکلات مادی دانشجویان هنر که تحصیل پر هزینه دارند، ارتقا سطح درک هنری جامعه با ارائه آثار دانشجویی نسبتا اقتصادی، ایجاد شور و هیجان کار و تولید در بین این قشر، تشویق به نو آوری در این رقابت سالم و بدور از وسوسه های سودجویان، تشویق مسولین و مراکز ذیربط به حمایت و همراهی بیشتر با این گونه حرکت های ترویجی-فرهنگی، تقویت ارتباط بیشتر مابین مراکز دانشگاهی و گالری های هنری است که توسط تیم داوران از بین دو هزار اثر رسیده به دبیرخانه اکسپو سیصد اثر انتخاب و به مرحله تایید و نمایش رسیده است.
لینک خبر